فونیکسریمکسبهتام

ارائه خدمات امدادی و گردشگری خودروهای سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مسافران نوروزی

عصر خودرو- خودروهای سافاری و باگی عضو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای ارائه خدمات امدادی و گردشگری در مناطق ابوزیدآباد و مرنجاب طی ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و تعطیلات نوروزی، ساماندهی شدند.

ارائه خدمات امدادی و گردشگری خودروهای سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مسافران نوروزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، اقدام برای ساماندهی این نوع خودروها در شهرستان آران و بیدگل ویژه کویر ابوزیدآباد و کویر مرنجاب در راستای فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی و علاقه مندان به کویرنوردی، هم افزایی با پلیس راهور ناجا در مسیر برقراری نظم و انظباط ترافیکی، ترویج سفرهای ایمن و مسئولانه و توسعه و ارتقاء خدمات امداد خودرویی و نظم بخشیدن به انجام فعالیت های آفرودی در کشور انجام شد.
    با هماهنگی دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ٤۰ دستگاه خودرو سافاری و دو دستگاه خورو باگی در کاروانسرای شاه عباسی بخش کویرات شهر ابوزیدآباد گردهم آمدند و مقرر شد ازین پس ارائه خدمات خودروهای سافاری و باگی در این مناطق صرفا توسط خودروهای دارای مجوز و لوگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام خواهد شد .
    بر این اساس تنها خودرهای دودیفرانسیل دارای نشان و علائم یاد شده مجاز به ارائه خدمات گردشگری و انجام فعالیت های سافاری در این مناطق هستند.
    امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های 09629، 6423 و 1423 در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است. ناوگان امداد خودرو کانون با پایگاه‌های امداد جاده‌ای، خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین و خودروهای ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه‌های مواصلاتی در تمام ایام سال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط