فونیکسریمکسبهتام

تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته ۱۴.۴ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی بر اساس اطلاعات ۱۷۸۳ ترددشمار فعال در محورهای برون ‌شهری، از کاهش ۱۴.۴ درصدی رفت و آمدها در شبانه روز گذشته نسبت به روز پیش از آن خبر داد.

تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته ۱۴.۴ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته 12.8 درصد، اوج تردد بین ساعت های 16 تا 18 و کمترین تردد ساعت چهار تا پنج صبح بود که با آگاهی از این موضوع می‌توان زمان مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کرد.
    براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعبه های راهداری سراسر کشور، اکنون به ‌استثنای محورهای اعلام شده زیر، بقیه راه های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به طور عادی در جریان است.
    محور شریانی کمربندی دهلران- اندیمشک در استان ایلام بسته و مسیر جایگزین از داخل شهر دهلران است.
    تردد در دو مسیر غیرشریانی شمشک- دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) در استان های تهران و کرج و جاده رامیان- اولنگ- شاهرود در استان های سمنان و گلستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد.
    همچنین تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی در محور پونل- خلخال (حدفاصل زندانه تا الماس) در استان گیلان، محور سروآباد- پاوه (محدوده گردنه تته) در استان کردستان، محور سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه وبویراحمد و محور گنجنامه- تویسرکان در استان همدان امکان رفت و آمد وجود ندارد.

    ** محدودیت های ترافیکی
    تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت 6 بامداد یکشنبه (بیست و هشتم آذرماه) از محورهای کرج- چالوس- هراز- فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع اعلام شد.
    همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 شنبه (امروز) از کرج به سوی مرزن‌آباد و همچنین رودهن به سوی آمل ممنوع و از ساعت 17 تا 23 همین روز از مرزن‌آباد به سوی کرج و از ساعت 16 تا 23 از آب اسک به سوی تهران یکطرفه است.
    در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و برعکس ممنوع است.
    تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت تا 22 شنبه اجازه تردد از محور هراز و همچنین محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و برعکس را ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو