فونیکسریمکسبهتام

پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش، در مرحله نصب عرشه

عصر خودرو- عملیات نصب عرشه فلزی پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش بزودی آغاز خواهد شد.

پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش، در مرحله نصب عرشه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، محمدحسن وساق مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی را 70 درصد اعلام کرد.

    وی همچنین از آغاز عملیات نصب عرشه فلزی پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش ظرف یک هفته آینده خبر داد.

    محمدحسن وساق در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی سایر بخش‌های پروژه، از پیشرفت 95 درصدی عملیات نصب قطعات بتنی عرشه پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: برخی اقدامات تکمیلی همچون کشش کابل‌ها از ضلع جنوبی این پل صندوقه‌ای آغاز شده است.

    وساق نصب قطعات بتنی عرشه در پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش را از دیگر جبهه‌های فعال کاری در پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی دانست و افزود: عملیات نصب قطعات بتنی عرشه به موازات اجرای شمع و ستون‌ها و تکمیل سرستون‌ها ادامه دارد.

    به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عرشه پل تقاطع خیابان صنایع با بزرگراه شهید صیاد شیرازی آماده بتن‌ریزی شده است و پیش‌بینی‌ می‌شود این عملیات در نیمه اول دی ماه سال جاری و متناسب با شرایط جوی در دستور کار قرار گیرد.

    گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.

    پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شدند. پل دوربرگردان غرب به غرب و مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش از دیگر بخش‌های تکمیل شده این پروژه به شمار می‌آیند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط