فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (۸)

موافقت و حمایت وزارت صنعت از برگزاری نمایشگاه خودرو در «شهر آفتاب»

عصر خودرو- وزارت صنعت، معدن و تجارت موافق برگزاری نمایشگاه های مختلف به خصوص نمایشگاه های پر مخاطبی همچون نمایشگاه خودرو تهران در «شهر آفتاب» است.

موافقت و حمایت وزارت صنعت از برگزاری نمایشگاه خودرو در «شهر آفتاب»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ؛مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت برگزار شد، وی از برگزاری نمایشگاه های پرمخاطبی مانند نمایشگاه خودرو تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب استقبال کرد.

    به گفته وی، به زودی و پس از برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب تهران در «سایت شهر آفتاب»، شاهد آثار مثبت این اتفاق در روند ترافیک و عبور و مرور در زمان هایی که این نمایشگاه ها در شمال پایتخت برگزار می شد، خواهیم بود.

    نمایشگاه بین المللی تهران، بار ترافیکی پایتخت را افزایش داده است

    همچنین احمد دنیا مالی عضو شورای شهر تهران، با مثبت ارزیابی کردن نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت برای برپایی نمایشگاه های مختلف تهران به خصوص نمایشگاه های پر مخاطبی همچون خودرو و ... در سایت شهر آفتاب، گفت: نمایشگاه فعلی تهران که در اتوبان چمران قرار دارد، به یک مشکل ترافیکی و شهری تبدیل شده و متاسفانه در سال های گذشته برای رفع این مشکل اقدامی انجام نشده است.

    وی ادامه داد: هر زمانی که یک نمایشگاه داخلی و یا بین الملی در این مجموعه برپا می شود کل ترافیک شهر تهران با مشکل رو به رو شده و رفت و آمد از روزهای معمول بسیار سخت تر می شود.

    این عضو شورای شهر تهران افزود: شهر آفتاب با هدف رفع مشکل نمایشگاه بین المللی تهران ساخته شد و ما انتظار داریم تمامی نمایشگاه های داخلی و بین المللی در محل شهر آفتاب برگزار شود.

    وی با اشاره به مشکلات روزانه ترافیک شهری در تهران اظهار داشت: بدون حضور و برگزاری نمایشگاه در محل فعلی نمایشگاه های بین المللی، تهران هزاران مشکل در رفت وآمد دارد و این نمایشگاه تنها مشکل را حادتر می کند.

    دنیامالی ابراز امیدواری کرد با همکاری مدیران مجموعه نمایشگاهی و حضور این افراد در جایگاه های مدیریتی شهر آفتاب، برپایی نمایشگاه ها در شهر آفتاب با تسهیل و سرعت بیشتری انجام شود.

    وی همچنین از برگزاری نمایشگاه های مختلف در مصلی تهران نیز انتقاد کرد و گفت: مصلی تهران برای کار دیگری احداث شده است و شاید برخی از نمایشگاه های کوچک و فرهنگی را بتوان در آن برگزار کرد اما برگزاری نمایشگاه های بزرگ و پر مخاطب مانند کتاب، بار ترافیکی و رفت و آمد پایتخت را سخت تر می کرد.

    وی با قبول برخی کاستی ها در شهر آفتاب اظهار کرد: ورود مترو به این منطقه خبر خوبی بود و مطمئن هستیم سایر نقاط ضعف و کاستی ها نیز رفع خواهد شد.

    یادآور می شود که نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 26 تا 30 بهمن ماه امسال در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو