فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ملاقات با X۲۲؛ جوان شیک پوش ام وی ام

عصر خودرو: شنبه ۴ دی ماه سیصد و بیست و پنجمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه ۱۶ صفحه ای خودرو امروز پلاس با نام راننده به روی دکه خواهد رفت.

ملاقات با X۲۲؛ جوان شیک پوش ام وی ام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رییس شورای رقابت در این شماره از هفته نامه به گفت و گو با خودرو امروزی ها نشسته و مسأله آغاز بررسی واگذاری سهام خودروسازان در هیأت وزیران را مطرح کرده است.
    بازارگردی این هفته به انواع باربندهای موجود در بازار پرداخته و فهرستی از جدیدترین قیمت های این محصولات را ارائه داده است. در جهان خودرو هم این بار  سریع ترین سری 5 تاریخ، کابوس 1000 اسبی تسلا، جانشین وحشی و قدرتمند آونتادور و نسل جدید E کلاس کوپه را ملاقات خواهیم کرد.
    جدال در دسته سبک وزن های شرقی ما را در انتخاب میان هیوندای i20، میتسوبیشی میراژ 2017 و کیا پیکانتو در بازارخودروهای هاچبک کوچک کمک خواهد کرد و با بررسی مشخصات و ویژگی های مرسدس بنز CLS350 2012 به صفحه لوکس می رویم.
    جوان شیک پوش ام وی ام ما را به ملاقات X22، محصول جدید مدیران خودرو می برد و با بازارگردی در اروند مروری بر آخرین تغییرات در بازار خودروهای منطقه آزاد اروند خواهیم داشت.
    در ادامه در فرش قرمز هفته خبر آمدن ب ام و سری 7 به ایران را خواهیم خواند و "آرایش غلیظ تیبا" بررسی ای درخصوص قیمت 28 میلیونی ساینا را ارائه خواهد داد.
    "وقتی بانوان مالک خیابان ها می شوند" پنج خودرو محبوب بانوان در دهه های قبل را  معرفی می کند و با بازی پرخطر "مهمترین نشانه های خرابی کمک فنر خودرو" بررسی خواهند شد. در انتها نیز سرما و تأثیرات سوء آن بر عملکرد خودرو را بررسی خواهیم کرد.
    درکنار شماره 325 هفته نامه خودرو امروز ضمیمه 16 صفحه ای راننده همراه خوانندگان هفته نامه خواهد بود. در این شماره از ضمیمه راننده مطالب "تجاری ها همچنان در سربالایی می رانند"، نگاهی به مشهورترین خودروهای نظامی مهندسی جهان، بررسی سه پیکاپ دیزلی بازار کشور، تاترا واردکننده کاربری های خاص، آزمایش فنی کشنده استرالیسHi-way ، مروری بر تاریخچه ون مسافرتی محبوب آلمان و ده ها مطلب خواندنی دیگر منتشر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو