فونیکسریمکسبهتام

با این سوئیچ خودرویتان را به دیگران قرض دهید

عصر خودرو-لوازم جانبی ولوو به شما اجازه می‌دهد تا با خیالی راحت خودروتان را به دیگران قرض دهید. حال چه همکاران و دوستانتان باشند چه فرزندان بی‌تجربه‌تان

با این سوئیچ خودرویتان را به دیگران قرض دهید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، این سوئیچ قرمز رنگ که در کشورهای اروپایی حدود (136 دلار) قیمت دارد، به شکل خودکار برخی از عملکردهای کاربران خودرو را محدود کرده یا به اصلاح آنها می‌پردازد. در واقع مالک از طریق این سوئیچ ساده می‌تواند به کنترل کاربران خودرویش بپردازد.

    دیوید بدلی مدیر عامل شرکت ولوو در انگلیس در این خصوص گفت: همواره قرض دادن یک اتومبیل به شخص ثالث هراسناک است. اما سوئیچ قرمز ولوو به مالکان این تضمین را می دهد که خودرویشان به شکل مسئولانه و با احتیاط رانده می‌شود.

    این سوئیچ قرمز به زودی با مدل‌های S90، V90 و XC90 عرضه خواهد شد و به شکلی خودکار کاربر را از سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت منع می‌کند. از طرفی کنترل کروز تطبیقی حداکثر فاصله را با خودروی جلو حفظ کرده و سرعت های 50، 70 و 90 کیلومتری را مرتبا به راننده اعلام می کند.

    یکی از ویژگی‌های این سوئیچ کاهش صدای بیش از حد سامانه صوتی و فعال‌سازی دائمی سامانه‌های کمکی راننده مانند نگه‌دارنده بین خطوط، سامانه پیشگیری از تصادفات در هنگام حرکت رو به جلو، سیستم اطلاع رسانی نقاط کور، شناسایی علائم ترافیکی و کنترل شرایط راننده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم