فونیکسریمکسبهتام

برلیانس H۲۳۰ خودرویی زیبا، ایمن و توانمند

عصر خودرو-برلیانس H۲۳۰ عنوان سدان شهری است که در ۲ تیپ مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی و گیربکس نیمه اتوماتیکAMT، ۶ سرعته تولید و با ویژگی های مناسب فنی و ظاهری مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

برلیانس H۲۳۰ خودرویی زیبا، ایمن و توانمند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، برلیانسH230 محصول مشترکی از سایپا و شرکت برلیانس (شریک تجاریBMW ) است که به بازار عرضه شده است.  این محصول با ظاهری زیبا که ناشی از طراحی هوشمندانه این خودرو است، به همراه موتور قدرتمند BM15 و با حجم موتور 1500 سی سی 16 سوپاپ، به لحاظ فنی یک خودروی سواری راحت و ایمن است که مورد تایید سلایق مختلف مشتریان می باشد.

    بر اساس این گزارش، برلیانس H230 عنوان سدان شهری است که در 2 تیپ مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی و گیربکس نیمه اتوماتیکAMT، 6 سرعته است که انتقال قدرت بصورت دستی و اتوماتیک صورت می گیرد.

    گفتنی است، در جعبه دنده  برلیانس H230 اجزای مختلف سیستم انتقال قدرت دستی شامل گیربکس و کلاچ حفظ شده است و از این جهت شباهت زیادی به سیستم‌های دستی دارد ولی تعویض دنده بصورت گیربکس های اتوماتیک بدون کلاچ عمل می کند، لذا این مدل را جزو سیستم‌های نیمه اتوماتیک طبقه‌بندی می کنند.

    علاوه بر این، در گیربکس‌های AMT پدال کلاچ از زیر پای راننده حذف شده است چرا که عمل کلاچ‌گیری به طور خودکار و توسط یک برنامه کامپیوتری و یک سیستم الکتریکی انجام می‌شود. به علاوه دنده‌ها نیز می‌توانند به صورت خودکار و با هدایت سیستم مدیریت کامپیوتری تعویض ‌شوند هر چند راننده نیز می‌تواند به صورت دستی در کار این سیستم دخالت کرده و دنده‌ها را سبک یا سنگین کند که این کار مشابه گیربکس‌های موسوم به تیپ‌ترونیک به صورت «+ » و«-» است.

    همچنین خودرو برلیانسH230 با طراحی داخلی متفاوت از سایر خودروها و با رنگ های نقره ای و مشکی تولید می شود. بخش  نقره ای روی داشبورد، نمایشگر و سیستم صوتی و رادیویی در دل آن جای گرفته است که زیبایی کابین را بیشتر کرده است، همچنین کلیدهای تنظیم سیستم تهویه دستی به صورت گردشی هستند و سیستم صوتی به ورودی USB مجهز شده است.

    از دیگر نقاط مثبت  خودرو  برلیانس H230 کیفیت ساخت کابین و صندلی های این محصول است که به نسبت قیمت خودرو قابل قبول و رضایت بخش است .

    برلیانس H230 با طراحی و چیدمان داخلی مدرن، امکاناتی نظیر ایربگ راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک دنده عقب، قفل شدن اتوماتیک دربها با افزایش سرعت، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و ریموت کنترل به عنوان بخشی از امکانات این خودرو، رضایت مشتریان را به ارمغان آورده است.

    علاوه بر این بهره گیری این خودرو از امکانات دیگری نظیر سانروف برقی،کامپیوتر سفری و مجهز بودن آن به سیستم پیشرفته ABS وEBD   ایمنی در سفر را بیش از پیش ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو