فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

کامیون حامل ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان متوقف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

کامیون حامل ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان متوقف شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ جعفر رحمتی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق و حفظ و حراست از سرمایه های ملی ماموران آگاهی زنجان از حمل مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق توسط یک دستگاه کامیون تانکر دار  مطلع شدند.

    سرهنگ رحمتی افزود:با این اطلاع تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی، مسئول رسیدگی به موضوع شد.

    وی ادامه داد: ماموران با رعایت نکات انتظامی و ایمنی و علائم هشدار دهنده این کامیون  را در محور اتوبان "زنجان – قزوین "شناسایی و  متوقف کردند.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد :  ماموران در بازرسی از این کامیون 15  هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع مجاز کشف که اقدامات قانونی صورت گرفته است.

    کشف 765 هزار نخ سیگارخارجی در زنجان

    فرمانده انتظامی استان از کشف 765 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه خبر داد.

    سرهنگ علی آزادی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل محموله قاچاق توسط یک دستگاه کامیون باری در اتوبان زنجان - قزوین، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

    وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه با گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، این کامیون را در اطراف روستای خیر آباد سلطانیه توقیف که در بازرسی از آن 765 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را که به صورت ماهرانه در داخل کامیون جاسازی کرده بود، کشف کنند.

    سرهنگ آزادی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: سودجویان قصد داشتند این تعداد سیگار خارجی قاچاق را که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور شده بود را به طور غیرمجاز در بازار داخلی به فروش برسانند،که ناکام ماندند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط