فونیکسریمکسبهتام

کشف ۸۰ خودرو سرقتی سند نمره

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک باند حرفه ای سارق خودرو و کشف ۸۰ خودرو سرقتی سند نمره ای خبر داد.

کشف ۸۰ خودرو سرقتی سند نمره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صداوسیما، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران افزود: تعداد 120 خودرو سرقتی سند نمره ای از این باند سرقت خودرو شناسایی شده است.
    وی گفت: در حال حاضر ماموران پلیس آگاهی موفق به جمع آوری و ضبط 80 دستگاه از این خودروها از 21 استان کشور شده است.
    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: بقیه این خودرو ها نیز به زودی از سراسر کشور جمع آوری و در پلیس آگاهی پایتخت ضبط می شود.
    سردار محمدیان همچنین از کشف 94 درصدی خودروهای سرقتی بر اساس آمار جدید پلیس آگاهی خبر داد و گفت: شش درصد بقیه نیز به علت اینکه سارقان حرفه ای خودروهای تصادفی را خریداری می کنند و بر اساس رنگ و مدل آن خودروی دیگر را سرقت و در نهایت با استفاده از مدارک و اسناد خودرو تصادفی به اصطلاح آن را دو تا یکی می کنند؛ بنابراین کشف خودروهای سرقتی سند نمره مقداری به درازا می کشد.
    باند حرفه ای سرقت خودروهای سند نمره ای با 11 عضو شامل سارق، مکانیک، صافکار، نقاش و مال خر در عملیات هوشمندانه پلیس شناسایی و به صورت کاملا غافلگیرانه دستگیر شده اند که پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به جرائم آنها به مراجع قضایی تحویل می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط