فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارق سابقه دار لوازم درون خودرو در شیراز

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی، یک سارق سابقه دار لوازم درون خودرو را که مرتکب ۱۲۰ فقره سرقت شده بود در شیراز شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری سارق سابقه دار لوازم درون خودرو در شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایرنا  ، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران کلانتری مدرس شیراز مطلع شدند شخصی به هویت ' م- خ' که از سارقان سابقه دار است، بعد از مدت زمانی که از زندان آزاد شده بود فعالیت مجرمانه خود را در زمینه سرقت درون خودرو و خرید و فروش اموال مسروقه آغاز کرده است.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، منزل این متهم را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه آن مقادیر زیادی اموال مسروقه و مدارک هویتی افراد مختلف کشف و متهم مورد نظر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرد، اظهار داشت: پرونده نامبرده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان فارس ارسال و پس از استعلام های انجام شده مشخص شد متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت و تحصیل مال مسروقه است.
گودرزی گفت: با ادامه تحقیقات جامع توسط ماموران پلیس آگاهی فارس، سارق یاد شده علاوه بر سرقت های قبلی به
به 100 فقره سرقت درون خودرو دیگر اقرار کرد.
این مقام انتظامی بیان کرد: تا کنون 47 نفر از مالباختگان شناسایی شدند و اموال مسروقه کشف شده به آنان تحویل داده شد.
وی، با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد، به مردم توصیه کرد: خودرو خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر و سوئیچ مخفی مجهز کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط