فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بررسی مهم ترین تغییرات ساینا فول در مقایسه با تیبا

عصر خودرو – شنبه ۱۸ دی ماه شاهد انتشار سیصد و بیست و هفتمین شماره از هفته نامه خوردو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس "شاسی بلند" خواهیم بود.

بررسی مهم ترین تغییرات ساینا فول در مقایسه با تیبا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه مدیرکل صنایع و نیرو محرکه وزارت صنعت در گفت و گویی اختصاصی با خودرو امروز از اعلام تعرفه واردات و CKD تا پایان دی ماه خبر داد.
در رویدادهای هفته جاری "فهرست جدید خودروهای مجاز برای واردات به ایران"، "فهرست شرکت های خودرویی حاضر در نمایشگاه تهران"، "تعیین تکلیف خریداران خودروهای آمریکایی" و "تاکسی های برقی در راهند" را خواهیم خواند.
خودرو امروزی ها بازارگردی این هفته را به رنگرزی خودرو اختصاص داده اند و علاقمندان می توانند بررسی بازار نقاشان انواع خودرو و فهرست جدید قیمت های این صنف را در صفحه بازار مطالعه کنند.
در ادامه با مطالب "میراث دار سوزوکی هاچ بکی که هنوز به ایران نرسیده"، "خط و نشان مینی برای پژو"، "هدیه کریسمس پورشه به سرخی بابانوئل"، "جنگنده ژاپنی با نژاد ایتالیایی"، "یویو کراس جدید JAC" و "آینده هوشمند مینی ون های خانوادگی" سری به جهان خودرو می زنیم و با "یک قدم نزدیک تر به رقبای چینی" نیم نگاهی می اندازیم به آپشن ها و فناوری های جدیدی که روی مدل جدید دنا و ساینا خواهیم دید.
فرش قرمز این هفته پیش پای 2 مدل هیوندایکرمان موتور پهن شده و مشخصات فنی، امکانات و قیمت  i10 و i20 اعلام شده است. قیمت نامه این هفته هم به بررسی افزایش قیمت شرکتی محصولات هیوندای و کیا پرداخته است.
در گام بعدی با "ژاپنی میانسال" آزمایش بلند مدت هفته را برگزار می کنیم و با "رقابت خانوادگی" به مقایسه مهم ترین تغییرات ساینا در برابر تیبا می پردازیم.
"نبرد ارزان قیمت های بازار قطعات" و "نکاتی برای تازه راننده ها"، را در صفحات بعد می خوانیم و با "سنگین وزن فرانسوی" روند حضور رنو برلیه تا کشنده سری T در کشرومان را مرور می کنیم.
"وقتی آخرین ها بهترین هستند" به معرفی خودروهایی که یک خداحافظی تمام عیار و خوشنام برای خالق خود رقم زدند، می پردازد و در بخش بررسی مسائل فنی "اهمیت زاویه دقیق بین پینتون و محور گیربکس" و "بررسی علل هواگیری سیستم خنک کننده پیشرانه" را خواهیم خواند.
در کنار شماره 327 هفته نامه خودرو امروز، این هفته شاهد انتشار نهمین شماره از ضمیمه شاسی بلند خودرو امروز پلاس خواهیم بود.
در این شماره از شاسی بلند با "جان سخت" به آزمایش فنی پیکاپ آفرودر کمیاب تویوتا می پردازیم و مروری خواهیم داشت بر بازار خودروهای شاسی بلند و کراس اوور وارداتی در هشت ماهه 1395.
"جادوی جدید جیپ" خبر از ورود  نسل چهارم برترین آفرودر دنیا را می دهد و "CLC در انتظار کارت دعوت"به بررسی مشخصات مرسدس بنز CLC و GLC کوپه می پردازد.
در ادامه با "بلوغ خانواده X" به تحلیل 18 سال شاسی بلندسازی BMW می پردازیم و "آفرودر در برف" بازار انواع لوازم ویژه آفرود در فصل زمستان را بررسی خواهد کرد.
در ادامه نیز شاسی بلند خوانندگانش را با مطالب "قلبی جدید برای تنبل چینی"، "بلندقامتان دسته سه رقمی ها"، "غرش بلندقامتان محبوب در حاشیه"، "آپشنی برای تمام فصول"، "نبرد تمام عیار"، "پیر زاغه نشین" و "شناسنامه لندکروزر" همراهی خواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط