فونیکسریمکسبهتام

جگوار سال ۲۰۳۰ را ببینید

عصر خودرو- یک علاقه‌مند به طراحی صنعتی مدلی را خلق کرده که به باور او اتومبیل مسابقه‌ای آینده لقب خواهد گرفت.

جگوار سال ۲۰۳۰ را ببینید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، این مدل که جگوار پرسونا نام دارد، برای مقابله با مشکلات موجود در خودروهای مسابقه ای کنونی و توسعه همیشگی فناوری ایجاد شده تا بتواند شور و علاقه به خودروهای مسابقه‌ای را افزایش داده و بر جذابیت مسابقات این رده بیفزاید.

جیسون پارک طراح این اثر سازه‌ای از ترکیب گذشته و آینده خلق کرده و با برش‌هایی از آینده‌نگری و خلاقیت ان را برای سال 2030 و مقتضیات آن زمان آماده می‌کند.

قدرت این خودرو از طراحی موتوری ناسا گرفته شده که شامل هسته‌های باتری خودشارژ می‌شود. موتور در طراحی آیرودینامیک خارجی جا گرفته که باعث کارآمدی بیشتر خودرو می‌شود.

در میان عناصر کلیدی طراحی می‌توان به دو بخش منحصر به فرد و مجزا برای راننده و مسافر خودرو اشاره کرد. دریچه‌های هوای بزرگ برای تغذیه موتورهای الکتریکی به صورت برجسته در جلو و عقب قرار گرفته‌اند. قوس بالای چرخ‌ها نیز تا حدی تیز و برجسته طراحی شده است.

خودروهای مسابقه‌ای سال 2030 ممکن است اندک شباهتی به پرسونای جگوار نداشته باشند، اما اگر این اتفاق رخ دهد، جگوار می‌تواند با قدرت تمام به دوره الکتریکی‌های جدید ورود کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط