فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۱۴ تهران اعلام کرد

اجرای طرح تعریض بزرگراه بسیج در دستور کار

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به املاک آزاد شده بزرگراه بسیج در محدوده این منطقه، از تعریض در این شبکه بزرگراهی خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای تردد در بزرگراه بسیج، طرح تعریض این بزرگراه در دستور کار قرار گرفت.

اجرای طرح تعریض بزرگراه بسیج در دستور کار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبر«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، فرهود حمیدی فراهانی  با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح تعریض بزرگراه بسیج از اواخر آذرماه سال جاری با تخریب بخشی از املاک معارض در محدوده آغاز شد و  سپس عملیات خاکبرداری بزرگراه در راستای ایجاد مسیر کندرو ادامه پیدا کرد.

وی هدف از اجرای طرح را افزایش ظرفیت تردد در بزرگراه بسیج و روان شدن ترافیک خودروها در این شبکه بزرگراهی دانست و اظهار کرد: طرح تعریض و اصلاح هندسی این شبکه بزرگراهی توسط سازمان ترافیک مصوب و توسط مشارکت شهرداری منطقه 14 تهران انجام شد.

دکتر فرهودحمیدی فراهانی با اشاره به املاک آزاد شده در مسیر و عملیات تعریض این بزرگراه  گفت: در فاز اول تعریض بزرگراه بسیج ، حد فاصل خیابان شهید رحیمی تا محل سازمان بسیج مستضعفین با هدف روان سازی ترافیک در دستور کار قرار گرفت و تعریض این بزرگراه درحدفاصل محل سازمان بسیج مستضعفین تا خیابان شهید فهمیده نیز در قالب فاز دوم طرح تعریض بزرگراه بسیج انجام خواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 14 تهران، وی اظهار کرد: عملیات احداث رفیوژ میانی، رفیوژ کندرو و تندرو ، کلیه اصلاحات هندسی در مسیر نیز در قالب طرح تعریض بزرگراه بسیج در این مدت صورت می گیرد.

شهردار منطقه 14با اشاره به احداث خیابان شهید حسینی و انجام طرح تعریض خیابان رحیمی در این منطقه  ادامه داد: همواره با اجرای طرح های متفاوت در شریان‌ها و معابر اصلی سطح محدوده به دنبال بهسازی کارکرد شبکه بزرگراهی شرق پایتخت بوده و در راستای تسهیل تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی در این بخش از پایتخت، گام‌های عمده و اساسی برخواهیم برداشت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط