فونیکسریمکسبهتام

پلیس آگاهی تهران بزرگ:

مالباختگان وشاکیان ازسارق جیب بر BRT به پایگاه هشتم آگاهی مراجعه نمایند

عصر خودرو- پلیس آگاهی تهران بزرگ از مالباختگان وشاکیانی که موفق به شناسایی تصویر متهم به سرقت از مردم در اتوبوسهای BRT شده اند درخواست که جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

مالباختگان وشاکیان ازسارق جیب بر BRT به پایگاه هشتم آگاهی مراجعه نمایند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، در ساعت 10 صبح مورخه 14/10/1395، راکب یک دستگاه موتورسیکلت با مراجعه به مأمورین کلانتری 115 رازی به آنها اعلام کرد که یک سارق جیب بر، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در حال فرار است.
با راهنمایی این شخص ، مأمورین کلانتری پس از متوقف نمودن خودرو پراید مذکور اقدام به دستگیری سرنشین آن کردند ، همزمان چند تن از مسافرین اتوبوس بی آرتی خط خاوران- آزادی نیز به مأمورین کلانتری 115 رازی مراجعه نموده و ضمن شناسایی سارق عنوان داشتند که اموال آنها شامل گوشی تلفن همراه و محتویات کیف های دستی شان توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته است.
*پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع 'جیب بری' و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*اظهارات راننده موتورسیکلت:
راکب موتورسیکلت به عنوان شاهد صحنه فرار متهم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: 'در حال تردد با موتور بودم ؛ متوجه شدم عده ای از مسافرین اتوبوس BRT فردی را تعقیب می کنند؛ این شخص در حین فرار اقدام به رها کردن یک کیف دستی کرد تا شاید مردم او را تعقیب نکنند؛ زمانیکه به من رسید از من خواست تا او را از آنجا دور کنم اما من که متوجه ی هویت او به عنوان سارق شده بودم، دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم اما او پس از فرار از دست من، سوار یک دستگاه خودرو پراید عبوری شد و پا به فرار گذاشت؛ به تعقیب پراید رفتم تا اینکه کمی جلوتر از ایستگاه چهار راه شاپور با مشاهده گشت پلیس، موضوع را به مأمورین اطلاع داده و آنها نیز با تعقیب خودرو مذکور موفق به دستگیری سارق شدند '.

*شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار جیب بری:
با بررسی سوابق متهم 'حسن.ف' ( 56 ساله ) مشخص شد که او یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به شیوه جیب بری است که از سال 1386 تاکنون، بارها دستگیر و روانه زندان شده است.
در بررسی پرونده سرقت های مشابه به شیوه جیب بری، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه وشگرد (سرقت به شیوه جیب بری در اتوبوس های BRT) مورد سرقت اموال (محتویات کیف و گوشی تلفن همراه) قرار گرفته بودند، شناسایی و پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به شناسایی متهم شدند.
سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: ' در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و بویژه شناسایی شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر -انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند '.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو