فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ دستخال خبر داد؛

دستگیری سارقان لوازم خودرو در محله عباس آباد

عصر خودرو- رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از شناسایی و دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو در محله عباس آباد خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم خودرو در محله عباس آباد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: ششم اردیبهشت سال جاری فردی با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، پلیس را در جریان وقوع سرقت از داخل خودرواش قرار داد که با حضور ماموران گشت کلانتری 104 عباس آباد مشخص شد سارق یا سارقان با شکستن شیشه خودرو پراید شاکی، یک دستگاه گوشی همراهش را به ارزش 30 میلیون ریال و یک میلیون ریال وجه نقد را سرقت کرده‌اند.

    این مقام انتظامی عنوان کرد: پرونده به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد و در گام نخست تحقیقات کارآگاهان پایگاه سوم با بازدید از محل سرقت و با بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم پلاک خودروی پراید مشکی رنگ سارقان که از آن در روز سرقت استفاده کرده بودند، به دست آمد.

    رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مالک خودرو سواری پراید به اسم "احمد" که از مجرمان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری بود، شناسایی شد و در اقدامی ضربتی احمد به همراه همدستش به اسم مرتضی بیستم خرداد ماه در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند.

    کارآگاه دستخال گفت: با انتقال هر دو متهم به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از شاکی به 50 فقره سرقت داخل خودرو به همین شیوه و شگرد اعتراف و اظهار داشتند از مجموع سرقت‌ها 80 میلیون به جیب زده‌اند که آن را صرف هزینه‌های روزمره خود کرده‌اند.

    رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر دو متهم با قرار مجرمیت صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند و پرونده برای شناسایی شاکیان و دستگیری مالخر در اختیار تیم مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه سوم قرار دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط