فونیکسریمکسبهتام

کیا "نیرو" هیبریدی ۲۳ هزار دلار قیمت خورد

عصر خودرو- کیا نیرو کراس اوور جدید هیبریدی خودروساز کره ای، در بازار آمریکا با قیمت ۲۲ هزار و ۸۹۰ دلار به فروش خواهد رسید.

کیا "نیرو" هیبریدی ۲۳ هزار دلار قیمت خورد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، کیا نیرو اولین خودروی هیبریدی برند کیا است و مصرف سوخت یک گالن در هر 50 مایل(4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر) را هدف گذاری کرده است. این خودرو روی یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده و نیروی آن از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری و یک موتور الکتریکی با توان ترکیبی 146 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتن متر تامین می‌شود.

    باتری لیتیومی 1.56 کیووات بر ساعت بار روی موتور بنزینی خودرو را کم کرده و بهره وری را بالا می‌برد. نکته جالب توجه اینجاست که این هیبریدی از یک گیربکس دو کلاچی بهره میبرد نه یک گیربکس CVT.

    کیا "نیرو" در پنج تریم عرضه خواهد شد که شامل FE، LX، EX، تورینگ و نسخه لیمیتد هستند. نسخه پایه این خودرو یعنی FE رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، صندلی‌های جلو شش جهته، پاور ویندوز، ورودی کی‌لس، کروز کنترل، نمایشگر لمسی هفت اینچی، دوربین دید عقب، اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی شش اسپیکر دارد. قیمت پایه 22 هزار و 890 دلاری این خودرو در شرایطی است که نسخه LX آن 23 هزار و 200 دلار است و تفاوت های آن با نسخه پایه در استارت اسمارت کی، ریل سقف و چراغ های عقب LED است.

    قیمت تریم EX کیا نیرو نیز 25 هزار و 700 دلار با آپشن های بیشتری همچون صندلی های جلو گرمکن دار چرمی، دور فرمان چرمی، دیلایت، آینه‌های بغل گرمکن دار، مه شکن جلو، سیستم تشخیص نقطه کور، سیستم هشدار دنده عقب و دستیار تغییر لاین است.

    نسخه لیمیتد کیا نیرو 28 هزار دلار قیمت دارد که با رنگ‌های خاص سفید مرواریدی و مشکی آئورورا، رینگ‌های 18 اینچی و جلوپنجره متالیک شناخته می‌شود.

    در نهایت نسخه تورینگ کیا نیرو که 29 هزار و 650 دلار قیمت دارد دارای سانروف برقی، دستیار پارک جلو و عقب، صندلی های گرمکن دار و تهویه دار، فرمان گرمکن دار، صندلی راننده 10 حالته با قابلیت حافظه و سیستم صوتی هارمان کاردون با هشت اسپیکر است.

    یک پکیج پیشرفته نیز برای نسخه LX شامل سیستم هشدار تصادف، سیستم ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار تغییر لاین با قیمت 1450 دلار موجود است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو