فونیکسریمکسبهتام

تکمیل اتوبان شهید شوشتری با کمک دستگاه‌های دیگر ممکن می‌شود

عصر خودرو- رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر محیط زیست و مجموعه‌های نظامی به مدیریت شهری کمک کنند، به زودی اتوبان شهید شوشتری هم تکمیل و شبکه بزرگراهی شهر تهران کامل خواهد شد.

تکمیل اتوبان شهید شوشتری با کمک دستگاه‌های دیگر ممکن می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران   با اشاره به موضوع اتوبان‌سازی در شهر تهران، اظهار داشت: طبق طرح جامع شهر تهران که در سال 85 تهیه و در سال 86 ابلاغ شد، وظیفه شهرداری تهران این بود که طبق احکام 555 کیلومتر مربع بزرگراه بسازد.

    وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 540 کیلومتر مربع بزرگراه در شهر تهران ساخته شده است، افزود: 15 کیلومتر دیگر تا طرح جامع شهر تهران باقی مانده است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ساخت بزرگراه از نیازهای شهر تهران بوده است، گفت: تا قبل از سال 84 شبکه بزرگراهی نداشتیم، چراکه شبکه بزرگراهی ما در یک محدوده بافت محلی و فرعی قطع می‌شد.

    پیرهادی با بیان اینکه هم اکنون انتهای بزرگراه صیاد یاسنی آزادگان و غیره در یک رینگ نسبت به هم اتصال دارند و می توانند یکدیگر را پشتیبانی کنند، تصریح کرد: این شبکه بزرگراهی به درستی شکل گرفته است.

    وی ادامه داد: حتی بزرگراه صدر و نیایش که محور شرقی و غربی شهر تهران است به این شبکه بزرگراهی کمک کرده است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عده‌ای منتقد مجموعه پل‌صدر و نیایش هستند، تأکید کرد: قبل از ساخت پل‌صدر و پل‌نیایش همه بار ترافیکی به منطقه 1 و 3 وارد می شد، اما بعد از ساخت این پل‌ها شبکه بزرگراهی کامل شد.

    پیرهادی اضافه کرد: اگر محیط زیست و مجموعه‌های نظامی به مدیریت شهری کمک کنند، به زودی اتوبان شهید شوشتری تکمیل و شبکه بزرگراهی شهر تهران کامل خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط