فونیکسریمکسبهتام

کیفیت خودروهای داخلی پس از برجام رو به بهبودی گذاشته است

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با حضور در غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو گرگان به بهبود کیفیت خودروسازی پس از برجام در کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که این روند همچنان تداوم یابد.

کیفیت خودروهای داخلی پس از برجام رو به بهبودی گذاشته است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، معدن و تجارت گلستان حسینقلی قوانلو با حضور در هفتمین نمایشگاه تخصصی خودرو استان گلستان در گرگان اظهار داشت: این صنعت در 6 ماه نخست امسال 37 درصد رشد داشت که در رشد 5.5 درصدی اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده است.
    وی گفت: به دلیل اهمیت بالای صنعت خودروسازی کشورمان و نقش آن در رشد اقتصادی، هر کجا نیاز به حمایت داشته دولت پشتیبان بوده است.
    وی افزود: شرکت های داخلی از جمله سایپا پس از برجام و با انعقاد قراردادهای مختلف با شرکت های مطرح دنیا خودروهایی در کلاس بالاتر و متناسب با درآمد مردم عرضه کرده و می کنند.

    * استفاده از آریو تاکسی در ناوگان تاکسیرانی گلستان
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت که استفاده از خودرو آریو در نوسازی تاکسی های شهرهای استان به ویژه گرگان و گنبد پیگیری خواهد شد.
    وی افزود: این خودرو مناسب برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی بوده و بهتر است به منظور نوسازی شبکه حمل و نقل عمومی شهرهای استان گلستان از آن استفاده شود.
    وی تاکید کرد: با شهردار گرگان نیز راجع به این موضوع مذاکره خواهد شد تا از خودرو آریو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز استان گلستان بهره گرفته شود.
    در استان گلستان واقع در شمال کشور 30 نقطه شهری وجود دارد که شهرهای بالای 100 هزار نفر آن گرگان و گنبدکاووس هستند.
    هفتمین نمایشگاه تخصصی خودرو گلستان با حضور 40 شرکت از 12 تا 15 بهمن عصرها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان برپا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط