فونیکسریمکسبهتام

شاکیان حبیب به پلیس مراجعه کنند

شکار جیب‌بر سابقه دار داخل BRT+عکس

عصر خودرو-یکی از جیب‌بر‌های سابقه دار در داخل BRT و در حین سرقت دستگیر شد تا بار دیگر روانه زندان شود.

شکار جیب‌بر سابقه دار داخل BRT+عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در روز 21 دی ماه امسال مأمورین کلانتری 148 انقلاب در حین گشت زنی در محدوده چهارراه ولیعصر متوجه وقوع درگیری در داخل ایستگاه BRT شدند.

    در همان بررسی اولیه مشخص شد یکی از شهروندان متوجه سرقت محتویات کیفِ یکی از مسافرین در ایستگاه اتوبوس شده که بلافاصله این شخص موضوع را به دیگر مسافرین داخل ایستگاه اطلاع داده و فرد سارق نیز قصد فرار داشته که در حین اقدام به فرار با مسافرین داخل ایستگاه درگیر شده است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    با انتقال متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی ، بلافاصله وی بنام واقعی حبیب 47 ساله و به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه ارتکاب سرقت به شیوه جیب بری مورد شناسایی قرار گرفت.

    بررسی سوابق حبیب نشان داد که وی دارای حداقل 6 سابقه دستگیری از سال 1376 تاکنون بوده و بارها توسط کارآگاهان پایگاه های دوم ، سوم و هفتم پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده است.

    حبیب که با توجه به نحوه دستگیری ( دستگیری در حین سرقت ) و کشف مدارک شناسایی تعدادی از مالباختگان و همچنین چند گوشی تلفن همراه مسروقه از داخل مخفیگاهش در شهر جدید اندیشه چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به دهها فقره جیب بری در خطوط BRT بویژه در خطوط "آزادی – تهرانپارس" و "راه آهن – تجریش" اعتراف کرد .

    در ادامه رسیدگی به پرونده جرایم ارتکابی این مجرم سابقه دار و با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.

    لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو