فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت پانچ بین الملل بلژیک:

ایران باید به جایگاه اصلی خود در صنعت خودروسازی جهان برگردد

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت پانچ بین الملل بلژیک گفت: ایران باید به جایگاه اصلی خود در صنعت خودروسازی که در گذشته از آن برخوردار بود، برگردد.

ایران باید به جایگاه اصلی خود در صنعت خودروسازی جهان برگردد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، کرنلیوس اتللو روز سه شنبه در مراسم آغاز به کار نمایندگی شرکت پانچ در زنجان افزود: فناوری تولید گیربکس اتوماتیک این شرکت به طور کامل با صنعت خودروسازی ایران منطبق می شود.
    وی یادآورشد: این شرکت توان تولید گیربکس های اتوماتیک با استانداردهای جهان را دارد و از همین رو با راه اندازی آن در ایران، خودروهای ایرانی هم می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
    اتللو اظهار کرد: ما به شرکت های تولیدکننده خودرو در ایران اعتقاد داریم و امیدواریم به مقامی که در صنعت خودروسازی جهان داشت، بار دیگر دست یابد.
    مدیرعامل پانچ بین الملل کشور بلژیک گفت: انتقال تکنولوژی ساخت گیربکس اتوماتیک، آخرین همکاری میان این شرکت با ایران نخواهد بود.
    وی خاطرنشان کرد: پروژه خودروهای هیبریدی و برقی از جمله فناوری هایی است که این شرکت به طور جدی می تواند در ایران آن را دنبال کند.
    اتللو ادامه داد: ما عقیده داریم که نیاز به خودروهای برقی در ایران بسیار بالا خواهد بود و از همین رو، اهمیت این مشارکت فقط در تولید گیربکس اتوماتیک خلاصه نمی شود.
    مدیرعامل شرکت پانچ بین الملل بلژیک گفت: ما به دنبال این خواهیم بود که قطعه سازان داخلی را برای تامین قطعات مورد نیاز صنعت گیربکس اتوماتیک فعال کنیم.
    وی تاکید کرد: فعال سازی قطعه سازان و تولید گیربکس اتوماتیک کار آسانی نیست و 6 تا هشت ماه استقرار ماشین آلات و آغاز به کار تولید زمان می برد.
    اتللو اضافه کرد: در این مدت قطعه سازان ایرانی باید برای تامین نیاز قطعات این شرکت دست به کار شوند و این موضوع یک فرصت عالی برای صنعت قطعه سازی ایران محسوب می شود.
    وی ابراز کرد: امید می رود با همین همکاری بتوان ظرفیت تولید 150 هزار قطعه گیربکس اتوماتیک در فاز نخست را به 500 هزار قطعه در مرحله نهایی رساند.
    عملیات اجرایی شرکت پانچ بلژیک برای تولید گیربکس اتوماتیک خودرو در زنجان با حضور سفیر بلژیک در ایران، رئیس سازمان ایدرو، مدیران عامل شرکت سایپا، ایران خودرو و شماری از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان زنجان آغاز شد.
    نمایندگی شرکت پانچ در زنجان حاصل سرمایه گذاری 80 درصدی بلژیکی و 20 درصدی سازمان ایدرو است و امید می رود طی یک سال آینده این واحد تولیدی به بهره برداری برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو