فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ببر جدید کیا در ایران

عصر خودرو- سیصد و سی و دومین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه سومین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس "آپشن" با جدیدترین اخبار و گزارش های صنعت خودرو ایران و جهان از روز شنبه ۲۳ بهمن ماه به روی دکه خواهد رفت.

ببر جدید کیا در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "قرارداد سازمان گسترش و رنو هیچ ارزش افزوده ای برای کشور ندارد" آغازگر جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز است. این گفته فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو است که در آستانه نهایی شدن برخی قراردادهای خودروسازان داخلی با شرکای خارجی به بررسی کم و کیف این قراردادها با خودرو امروزی ها پرداخته است.
    در مرور رویدادهای هفته هم پای گفته های معظمی رییس هیأت عامل ایدرو در خصوص بایدهای رسیدن به تولید سه میلیون خودرو در سال می نشینیم و گزارش "آغاز بزرگترین نمایشگاه صنعت خودرو ایران" در شهر تهران پس از 11 سال را می خوانیم و از "آغاز ثبت نام خودرو پرطرفدار ساندرواستپ وی سایپا" و "ورود 200 دستگاه سراتو به ناوگان خودرویی پلیس" باخبر می شویم.
    در بازارگردی هفته سراغ "بازاری داغ در اوج سرما" می رویم و به بررسی بازار انواع باتری خودرو می پردازیم. در جهان خودروی این هفته هم با "ب ام و سری 5 مدل 2018"، "اوپل اینسیگنیای اسپرت Tourer 2018"و "مرسدس بنز AMG E63 S Estate 2018" دیداری خواهیم داشت و  "یک خداحافظی محکم با جیپ رنگلر"، "کاین های مجهزتر با چاشنی پلتینوم" و "و سرانجام کوروت شوتینگ بریک" را خواهیم خواند.
    در ادامه به بهانه آغاز فروش کیا اسپورتیج 2017 توسط اطلس خودرو فرش قرمزی جلوی پای این خودرو پهن می کنیم و به بررسی آن می پردازیم و با "بهشت کودکان بزرگسال" در صفحه ماکت بای این هفته گزارشی از نمایشگاه اسباب بازی نورنبرگ سال 2017 را خواهیم خواند.
    خودرو امروزی ها در آستانه برگزاری دربی بزرگ پایتخت با "حامیان خودرویی سرخابی ها" به بررسی اسپانسرهای خودرویی استقلال و پرسپولیس پرداخته اند. گام بعدی هم به گفت و گو با مدیر بازاریابی ایرتویا در خصوص "سهم 75 درصدی این شرکت از بازار تویوتا و لکسوس در ایران" اختصاص یافته است.
    در صفحه ملاقات این هفته با "رخت جدید بر تن تیگو 5" با تغیرات مدل فیس لیفت کراس اوور متوسط چری آشنا می شویم و با ماشین سنگین این هفته مطالب "مقایسه عملکرد یک کامیون کمرشکن ولوو و یک کمپرسی تاترا"، "محوری برای فوق سنگین وزن ها" و "FM نسل جدید، تعریف ولوو از یک کامیون اقتصادی" را خواهیم خواند.
    گام بعدی به بررسی "میراث یک نمایشگاه" می پردازد و "سپر بلای سیلندرها" و "معاینه سرپایی" هم مطالب مختص به آموزش مسائل فنی این هفته هستند.
    سومین شماره از ضمیمه آپشن خودرو امروز پلاس هم با "بررسی و معرفی آپشن های خاص خودروهای گران قیمت کشور" کار خود را آغاز می کند.
    "نور بالا به آپشن های جدید" ما را با تکنولوژی ها و آپشن های جدیدادوات روشنایی خودرو و جدیدترین قیمت آن ها آشنا می کند و برای مقایسه آپشن های برتر خودروهای شرکتی کره ای می توانیم "کره ای های جذاب" را بخوانیم.
    موتورسیکلت دوستان می توانند با مطالعه "موتورهای آپشن دار" مهمترین آپشن های انی وسیله نقلیه را بشناسند و علاقمندان به استفاده از خودروهای فرانسوی تازه وارد به بازار ایران با "آپشن با طعم قهوه فرانسوی" می توانند با تجهیزات این خودروها آشنا شوند.
    "همراهان بیراهه نشینی"، "سوغاتی های تازه واردان شرقی"، "کامپیوتر چرخان"، "نوبرانه های وطنی" و ده ها مطلب خواندنی دیگر نیز در این شماره از ضمیمه آپشن برای خوانندگان هفته نامه خودرو امروز تدارک دیده شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط