فونیکسریمکسبهتام

وضعیت قیمت خودروهای صفر مدل ۹۶ در بازار + جدول

عصر خودرو- در حالی اکثر خودروسازان مدل‌های ۹۶ خود را به بازار عرضه کرده‌اند که نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت از رونق بازار به‌دلیل عرضه پلاک‌های ۹۶ و به همراه آن افزایش قیمت‌ها خبر می‌دهند.

وضعیت قیمت خودروهای صفر مدل ۹۶ در بازار + جدول
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایران جیب، آنگونه که فعالان بازار خودروی تهران می‌گویند، عرضه پلاک‌های 96 موجب افزایش قیمت در بازار شده است. این در حالی است که افزایش قیمت خودروهای داخلی طی هفته جاری بیشتر برای محصولات شرکت سایپا اتفاق افتاد چراکه این شرکت بعد از یک ماه‌ و نیم تاخیر نسبت به ایران خودرو محصولات پلاک 96 خود را عرضه کرد. این موضوع در حالی است که ایران خودرو اواسط دی‌ماه سال جاری با عرضه محصولات خود با پلاک 96 توانست به بازار رونق دهد. از سوی دیگر محصولات این شرکت که با عرضه به بازار افزایش قیمت را تجربه کرده بود هم‌اکنون به ثبات قیمتی رسیده است. اما باوجود آنکه شرکت سایپا پلاک‌های جدید خود را به بازار عرضه کرده است اما پارس خودرو، شرکت زیرمجموعه سایپا تاکنون سه مدل از خودروهای خود یعنی ال -90، ساندرو و برلیانس را همچنان با پلاک 95 عرضه می‌کند.

    آنگونه که فعالان بازار می‌گویند؛ علت عرضه این سه خودرو با پلاک 95 که جزو محصولات پرفروش پارس خودرو نیز به حساب می‌آید به این دلیل است که شرکت سایپا در انتظار اتمام فروش خودروهای یاد شده در بازار است. در این زمینه یک منبع آگاه در شرکت سایپا علت عدم عرضه این سه خودرو به بازار را محصولات پلاک 95 موجود در بازار می‌داند و می‌گوید، شرکت سایپا تا زمانی که مدل‌های 95 این خودرو در بازار به فروش نرسند، مدل‌های 96 را به بازار عرضه نمی‌کند. در حالی بازار خودرو بعد از چندماه کاهش معامله، رنگ و روی رونق را به خود دیده است که نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت وضعیت بازار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را بسیار مطلوب توصیف می‌کنند. به گفته آنها در دو ماه آخر سال گذشته، رکود همچنان بر بازار حکمفرما بود، اما در شرایط کنونی شاهد رونق معاملات در بازار خودرو کشور هستیم. بر این اساس آنها پیش‌بینی‌ می‌کنند، افزایش معاملات در بازار تا پایان سال همچنان برقرار خواهد بود. نکته مهم دیگر اینکه آمار تولید دی‌ماه نیز نشان از رشد تولید محصولات شرکت‌های خودروساز دارد و برهمین اساس به‌نظر می‌رسد، تولید و فروش خودرو در یک مدار قرار دارد.

    قیمت کلیه خودروهای مدل 96 در بازار تهران - 20 بهمن ماه 95 :

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو