فونیکسریمکسبهتام

دوچرخ

هارلی دیویدسون دوباره شتاب می‌گیرد

عصر خودرو- در دوران رکود بزرگ دو موتورسیکلت‌ساز آمریکایی از این بحران نجات پیدا کردند که یکی از آنها هارلی دیویدسون است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت موتور‌های سنگین فعالیت می‌کند و تاریخچه شروع به کارش به سال ۱۹۰۳ باز‌می‌گردد. محصولات این برند به دلیل سبک خاصی که داشتند و همچنین قابلیت و کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد؛ اما در گزارش‌های اخیر فروش این برند نسبت به زمان مشابه از سال گذشته کاهش در فروش را نشان می‌دهد.

هارلی دیویدسون دوباره شتاب می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، فروش سالانه محصولات هارلی دیویدسون در سراسر دنیا در سال 2016 نسبت به سال 2015 با 6/ 1 درصد کاهش مواجه شده است. در درون آمریکا این مقدار به 9/ 3 درصد رسیده که این مقدار کاهش کم‌سابقه بوده است. بازار موتور سیکلت‌ها بر‌اساس حجم موتور در کشورهای مختلف متفاوت است و در کلاس 601+cc در بخش اقیانوسیه بیشتر فروش موتور سیکلت‌ها را تجربه کرده است

    . شرکت هارلی دیویدسون تولید را در این کلاس برای عرضه در آمریکا افزایش داده و همچنین 40 نمایندگی جدید را در کشورهای مختلف افتتاح کرده است تا حضور گسترده‌تری در بازارهای جهانی داشته باشد و مقدار فروش خالص این شرکت در کل سال 2016 برابر با 6 میلیارد دلار بوده که درآمد خالص از این مقدار 2/ 692 میلیون دلار بوده است که نسبت به سال گذشته که 2/ 752 میلیون دلار سود خالص داشته با کاهش درآمد خالص مواجه شده است. این کاهش سود به عقیده مدیران ارشد هارلی دیویدسون به دلیل سرمایه‌گذاری‌های این شرکت برای ایجاد محصولاتی رقابتی‌تر و با کیفیت‌تر شده است.

    این شرکت به دنبال افزایش نفودش در بازار داخلی آمریکا و دیگر کشورهای دنیا است و به همین دلیل توسعه بازارش را با جدیت دنبال می‌کند. اجرای استراتژی‌های دراز‌مدت در به‌دست آوردن بازارهای هدف از جمله اهدافی است که این موتور‌ساز بزرگ آمریکایی با شدت زیادی دنبال می‌کند و طرح‌های زیادی برای این هدف خود در دست اقدام دارد که گسترش شبکه نمایندگی‌ها در همین راستا انجام شده است.

    در سال 2017 این شرکت خط تولید جدیدی را راه‌اندازی کرده است که از موتور جدید میلواکی با موتور V شکل با دو حجم 1750 سی سی و 1868 سی سی استفاده خواهد کرد که پیستون‌ها با زاویه 45 درجه نسبت به هم قرار دارند. این موتور باعث می‌شود که شتاب موتور سیکلت تا 11 درصد سریع‌تر شود که در نوع خود یک جهش افزایش شتاب به حساب می‌آید. از دیگر تغییراتی که هارلی دیویدسون برای سال 2017 انجام داده است به‌روز‌رسانی سیستم تعلیق موتورهایش است که کنترل و سواری بهتری را در اختیار موتور‌سواران قرار می‌دهد. این شرکت پیش‌بینی کرده است که در چهار ماه اول سال 2017 بیش از 66 تا 71 هزار موتور سیکلت را به خارج از آمریکا صادر کند و قطعا در انتهای سال 2017 این شرکت نتیجه تغییرات در سال قبل را در بخش فروش و سود خالص خواهد دید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو