فونیکسریمکسبهتام

جلب رضایت مشتریان، مهم ترین وظیفه خودروسازان است

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است با وجود اینکه در سال های اخیر پیشرفت های خوبی در صنعت خودروی ایران حاصل شده اما تا دستیابی به نقطه ایده آل فاصله زیادی باقی است و لازم است گام های محکم تری در حوزه خودروسازی به ویژه در بخش خدمات پس از فروش برداشته شود.

جلب رضایت مشتریان، مهم ترین وظیفه خودروسازان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فرصت امروز، حمید گرمابی اظهار کرد: بی شک یکی از مهم ترین وظایفی که امروز خودروسازان بر عهده دارند، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و جلب رضایت مشتریان است.وی ضمن تاکید بر اهمیت کسب رضایت مشتریان از کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، گفت: همزمان با رشد قیمت خودرو در سال های اخیر، انتظار مصرف کنندگان نیز از تولیدات داخلی تغییر کرده، به طوری که امروز مشتری در راستای هزینه ای که برای خرید خودرو پرداخت می کند، خواستار خدمات مناسب، مستمر و باکیفیت از سوی خودروساز است.

    وی افزود: مشتری در چنین بازاری انتظار دارد چه در جریان مراجعه به نمایندگی ها جهت انجام سرویس های دوره ای یا دریافت خدمات در تعمیرگاه ها جهت رفع عیوب و مشکلات فنی، به دور از هر گونه دغدغه و با رعایت احترام، خدمات پس از فروش مطلوبی را دریافت کند.

    نماینده نیشابور در مجلس دهم در ادامه یکی از پارامترهای مورد توجه مشتریان در بازارهای جهانی را نیز کسب خدمات پس از فروش مناسب و با کیفیت از سوی شرکت ها اعلام کرد، گفت: در جریان قراردادهای جدید در صنعت خودرو و تشکیل شرکت هایی با سرمایه گذاری مشترک و دستیابی به بازارهای هدف صادراتی، آنچه بیش از همه اهمیت دارد ارائه خدمات پس از فروش مناسب و استاندارد در راستای صادرات محصولات جدید به بازارهای جهانی است.

    گرمابی با اشاره به اینکه تا دستیابی به نقطه ایده آل در صنعت خودرو همچنان فاصله زیادی باقی است، افزود: امید است با برنامه ریزی و تمرکز روی زیرساخت های مورد نیاز در صنعت خودرو، به ویژه حوزه فروش و خدمات پس از فروش، به نقطه مطلوبی از کیفیت و استاندارد در تولید و خدمات دست یابیم.

    وی در ادامه با توجه به برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش اظهار کرد: امروز هر گونه تعامل نزدیک با شرکت های معتبر و صاحب برند در دنیا و استفاده از الگوها و رویه های موفق، می تواند سهم موثری در ارتقای حوزه فروش و خدمات پس از فروش در صنعت خودروی ایران داشته باشد، از این رو انتظار می رود که این گونه همایش ها هر چه بیشتر و گسترده تر در کشور برگزار شود.

    وی همچنین چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو را گام بسیار مهمی در جهت گسترش تعاملات میان متخصصان داخلی و خارجی دانست و گفت: این همایش بستر مناسبی جهت تبادل دانش و تجارب ارزشمند در صنعت خودرو است که با توجه به رویکرد این همایش، پیش بینی می شود برگزاری آن تحول خوبی را در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در صنعت خودرو ایران ایجاد کند. چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با محوریت فروش و خدمات پس از فروش، در روزهای 24 و 25 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو