فونیکسریمکسبهتام

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک:

اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک۹۶ شنبه اعلام می‌شود

عصر خودرو- مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: افرادی که اسامی آنها از شنبه ۳۰ بهمن ماه بر روی سایت شهرداری تهران اعلام خواهد شد تا ۱۵اسفندماه و به مدت ۲ هفته مهلت دارند تا مدارک لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند .

اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک۹۶ شنبه اعلام می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس،مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه بیش از یک ماه از ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت آرم طرح ترافیک گذشته است، بیان داشت: تمام پردازش‌های لازم در سیستم رایانه ای شهرداری تهران انجام شده و بر اساس این امتیازبندی‌ها اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران از ساعت 8 صبح روز شنبه 30 بهمن ماه و با کد رهگیری خود نتیجه را مشاهده کنند.

    وی با اشاره به اینکه واجدین شرایط تا 15اسفندماه و به مدت 2 هفته مهلت دارند تا مدارک لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند، افزود:‌ متقاضیان در نظر داشته باشند که در سال جاری ابتدا باید مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه دهند و پس از تایید مدراک نسبت به پرداخت عوارض طرح ترافیک خود اقدام کنند .

    وی افزود: واجدین شرایط با ارایه کد رهگیری و کد پستی خود می توانند از طریق سایت شهرداری تهران از وضعیت درخواستشان مطلع شوند.

    قنبرنژاد درخصوص آرم طرح ترافیک سهمیه بگیران نیز گفت: مکاتبات دریافت این آرم با ارگان‌ها، سازمانها و بخش های سهمیه بگیر انجام شده و آنها نیز برابر روال قبلی باید اسامی افراد واجد شرایط را طبق سهمیه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کنند.

    مدیر واحد صدور ارم سازمان ترافیک افزود: درصدد هستیم تا صددر صد مجوزهای جدید طرح ترافیک را تا پایان اسفند توزیع کنیم .

    قنبرنژاد مجموع امتیازات کسب شده را به عنوان معیار نهایی انتخاب افراد واجد شرایط دریافت مجوز طرح ترافیک عنوان و تصریح کرد: شهروندان در نظر داشته باشند چنانچه اطلاعات اعلام شده از سوی شهروندانی که واجد شرایط اعلام می شوند با اسناد و مدارک آن ها مطابقت نداشته باشد، از صدرو آرم طرح ترافیک برایشان معذور خواهیم بود.

    وی در ادامه از الزام دریافت آرم طرح ترافیک برای خودروهای سیاسی خبر داد و گفت: در عین حال ان دسته از خودروهای هیبریدی شهر تهران که می‌خواهند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند نیز باید در سامانه ثبت نام و نسبت به دریافت مجوز تردد اقدام کنند.

    قنبرنژاد با بیان اینکه سایت ثبت نام از 5 اسفند ماه برای ثبت نام خودروهای عمومی شهر تهران باز خواهد شد، گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که این ثبت نام صرفا برای خودروهای عمومی بوده و هر گونه ثبت درخواست جدیدی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت .

    این مقام مسئول ادامه داد: اشخاصی که به نتیجه اعتراض دارند می‌توانند در همان سایت اعتراض خود را ثبت کنند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود و تا پایان اسفند ماه به این اعتراض‌ها رسیدگی خواهد شد.

    قنبرنژاد از شهروندان خواست از مراجعه حضوری با هر عنوانی به واحدهای صدور آرم خودداری کنند چرا که تمامی فعالیت‌ها کاملا الکترونیکی انجام شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو