فونیکسریمکسبهتام

تشریح جزئیات طرح ترافیک خبرنگاران

عصر خودرو- مدیر ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران گفت: در صورت تأخیر در پرداخت عوارض روزانه، ضرایب تخفیف حذف و عوارض بر اساس ضریب یک محاسبه می شود.

تشریح جزئیات طرح ترافیک خبرنگاران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، عمار سعیدیان فر  در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در صورت تأخیر در پرداخت عوارض، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند، در صورتی که در مصوبه شورا جریمه تأخیر پیش بینی نشده است، افزود: این افزایش نرخ به دلیل حذف ضرایب تخفیفی است. در سال 98 اگر شما یک ماه از زمان ورود به محدوده طرح‌های ترافیکی گذشته باشد و هنوز عوارض آن را پرداخت نکرده باشید، ضریب 8 درصد برداشته می‌شود و نرخ عوارض بر اساس ضریب یک اعمال می‌شود.

    وی ادامه داد: در سال 97 تا پایان سال عوارض بر اساس ضریب 8 درصد (با اعمال تخفیف) محاسبه شده بود و سال 99 در لحظه اگر حساب شهروندی اعتبار لازم را داشته باشد، نرخ عوارض ورود به محدوده‌های طرح ترافیکی با ضریب 8 درصد و در غیر این صورت با ضریب یک محاسبه می‌شود.

    سعیدیان فر در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص طرح ترافیک خبرنگاران گفت: امسال ثبت نام برای طرح ترافیک خبرنگاران از اول اسفند خواهد بود و مدارک موردنیاز نیز مشابه سال گذشته شامل معرفی نامه و بارگذاری 10 اثر در سامانه تهران من است. همچنین خبرنگارانی که از سهمیه طرح ترافیک استفاده نکنند، از کارت بلیت الکترونیک رایگان یکساله مترو و اتوبوس بهره مند می‌شوند.

    وی با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران مشابه سال گذشته و حدود 2 هزار نفر است، گفت: طرح ترافیک خبرنگاران رزروی نیست.

    سعیدیان فر ادامه داد: بر اساس تصمیم گیری که در صحن شورا شد، سازوکار واجدان شرایط استفاده از طرح ترافیک خبرنگاری همانند سال گذشته است و بر اساس آئین نامه‌ای که کمیسیون حمل و نقل و اجتماعی تهیه می‌کنند و تشکیل کمیته‌ای شامل ذی نفعان، انتخاب انجام خواهد گرفت.

    مدیر ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در خصوص اینکه آیا ساکنان محدوده طرح ترافیک امسال نیز باید برای استفاده از تخفیف‌های معافیت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک، تمامی عوارض‌های شهری را بپردازند، گفت: امسال این موضوع یکی از بندهای قانونی شد که باید خودرو معاینه فنی داشته باشد، عوارض خودرو پرداخت شده باشد، بدهی در خصوص عوارض تردد نداشته باشد، همچنین عوارض ملکی و پسماند نیز پرداخت شده باشد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو