فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۶۶)

مدیربازاریابی مایان فولاد : بازدید از نمایشگاه فراتر از حد انتظار است

عصر خودرو- مدیربازاریابی مایان فولاد معتقد است: بازدیدکنندگان در دو روز نخست نمایشگاه فرارتر از حد انتظار بوده است.

مدیربازاریابی مایان فولاد : بازدید از نمایشگاه فراتر از حد انتظار است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مجید مدنی با بیان این خبر گفت: نمایشگاه در روز اول خیلی خوب برگزار شد و با توجه به نگرانی ها بابت دوری از مرکز شهر و استقبال کم بازدیدکنندگان، ولی با حضور گسترده مردم و استقبال خوب آن ها مواجه شدیم.
    به گفته او یکی شدن نمایش خودروهای سواری و تجاری با یکدیگر جذب بازدیدکنندگان را افزایش داد و با توجه به ازدحام دو روز نخست که روز وسط هفته است به نظر می رسد آخر هفته استقبال خیلی بالایی داشته باشیم.
    مدیربازاریابی مایان فولاد همچنین با بیان اینکه پیش فروش کامیونت فوسو در نمایشگاه با شرایط ویژه انجام می شود گفت: در این نمایشگاه تخفیف 2 میلیون تومانی برای خریداران نقدی محصول خواهد بود.
    به گفته او سه مدل محصول این شرکت با قیمت های 120، 129 و 138 میلیون تومان به فروش می سد و تحویل محصولات فروخته شده در تاریخ 15 اسفند خواهد بود.
    مدنی  همچنین با اشاره به اینکه تاکنون حدود 250 دستگاه از این کامیونت فروخته شده است گفت: فروش این کامیونت پرطرفدار  احتمالا تا پایان سال به 500 دستگاه خواهد رسید.
    مدیربازاریابی مایان فولاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای سال آینده هم برنامه فروش 3000 تا 3500 دستگاه را خواهیم داشت گفت: ما رقابتی با ایسوزو نداریم و هرکدام بازار هدف خاص خود را داریم و هر گروه که بتواند ارائه  خدمات بهتری داشته باشد می تواند به بازار ورود کند . ما نیز سعی خواهیم کرد با محصول خوب، خدمات خوب و اخلاق خوب در بازار به موفقیت برسیم.
    مجید مدنی همچنین درباره در مورد کیفیت این محصولات گفت: در حوزه خودروهای تجاری 5 تن بالاترین قدرت مربوط به این خودرو است و در مدلهای 6 و 8 تن جزو بهترین و پرقدرت ترین مدلهای خودروهای سنگین موجود در بازار ایران محسوب می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو