فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۶۷)

محافظت از خودرو با چاشنی خاص

عصر خودرو: مجموعه SOBATI CUSTOMS که در زمینه نصب تخصصی انواع کاورهای محافظ بدنه خودرو دارد و طراحی تریم داخلی و خارجی خودرو ، خدمات هایدروگرافی ، تودوزی ، بادی کیت ، کیت اگزوز ، خدمات ری مَپ ، تهیه قطعات فابریک همرنگ بدنه خودرو و قطعات نایاب و لوازم و اکسسوری های جانبی اسپورت انواع خودرو فعالیت دارد با حضور در نمایشگاه خودرو تهران محصولات خود را به نمایش گذاشته است.از این رو فرصتی دست داد تا بتوانیم گفت گویی داشته باشیم با مدیران این مجموعه که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

محافظت از خودرو با چاشنی خاص
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در ابتدا رضا امیرحسنی رییس هییت مدیره SOBATI CUSTOMS در گفت‌و‌گو با خبرنگار خودرو امروز در خصوص معرفی این برند گفت:برند ما یک سال است که در ایران شروع به کار‌کرده است و در این یک سال توانسته جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کند.
خدمات مجموعه ما نصب کاورهای وینیل و ضدخش اتومبیل است. با توجه به اقلیم کشور ما و گرد خاک های موجود در اکثر شهرها و سنگ ریزه‌های فراوانی که در تمام جاده‌ها وجود دارد و باعث آسیب‌رسیدن به بدنه خودرو می‌شود، این کاورها بهترین گزینه برای محافظت از بدنه است‌. لازم به ذکر است که این کاورها باعث تمایز خودرو شده و پس از کندن هم هیچ تاثیر منفی روی رنگ نمی‌گذارد.
امیرحسنی با اشاره به کیفیت این محصول عنوان کرد:این محصول جدای از بحث محافظت از بدنه خودرو برای جوانانی که به دنبال یک محصول متفاوت هستند میتواند جذاب باشد چرا که خودرو آنها با این محصول به صورت خاص دیده میشود.
کوروش ثباتی مدیر برند ثباتی که یکی از شرکا و فعالان این صنف به شمار می رود گفت: نصب کاور بدنه در چند سال گذشته توسط شرکت های نامعتبر که از متریال نامرغوب استفاده می‌کنند جلوه بدی در میان مصرف‌کنندگان به‌وجود آورده و باعث آسیب های زیاپی شده است.از این رو لازم دانستیم تا با استفاده از کارشناسان باتجربه و استفاده از متریال باکیفیت، این مدل تیونینگ را با ظرافت و رعایت تمام استاندارد‌های بین‌المللی در کشور راه اندازی‌کنیم.
وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از نمایشگاه افزود: لازم به ذکر است که خود ما هم از این تعداد بازدیدکننده شگفت زده شده‌ایم. بعضا دیده شده که بازدیدکنندگان غرفه، ما را به هم معرفی می‌کنند که این امر باعث خوشحالی ما است.
ثباتی با تاکید بر برنامه های توسعه‌ایی شرکت گفت: در برنامه‌های شرکت، اخذ نمایندگی از شهرستان‌ها، بخصوص‌ مناطق‌آزاد را داریم و در این برنامه توسعه‌ایی قصد داریم با آموزش دادن به نیروها، این خدمات و آپشن را در اختیار تمام جوانان کشور قرار دهیم.
همچنین حسام قندچی مدیرعامل "خانه اتومبیل" در ادامه گفت: مجموعه خانه اتومبیل با 10 سال سابقه فعالیت در زمینه ترمیم بدنه اتومبیل مجهز به کامل ترین تجهیزات و بروزترین تکنیکهای رنگ با استفاده ازمحصولات رنگ گلازوریت آلمان توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.مدیرعامل خانه اتومبیل در ادامه عنوان کرد: مجموعه با کادری آموزش دیده توسط شرکت گلازوریت همواره در پی  پیشرفت و بروزرسانی دانش خود در زمینه رنگ میباشد و روشهای صافکاری بدون رنگ ، صافکاری قطعه ،نقطه جوش بدنه ،شاسی کشی ، قلم گیری و لکه گیری مطابق با استاندارد هر اتومبیل در این مجموعه به گونه ای انجام میشود که این روش ها بهتریت کیفیت را بر روی قطعه ترمیم شده بوجود می آورد.قندچی تاکید کرد: تمامی مراحل کار در داخل مجموعه انجام می شود که این کار باعث آسودگی خاطر مشتریان گردیده و اطمینان به مجموعه خانه اتومبیل را در بین مالکان خودرو به همراه داشته است.
وی با تاکید بر گستردگی خدمات این شرکت افزود: سعی کردیم آپشن‌های بدنه و کیت‌های اگزوزی که تا به حال از کشورهای دیگر وارد می‌شد را با بهترین کیفیت و معقول‌ترین قیمت در اختیار مخاطبان مشتاق به تیونینگ قرار دهیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط