فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۶۸)

مدیر بازاریابی سایپادیزل : سال آینده سه محصول جدید ولوو به بازار عرضه می‌شود

عصر خودرو- مدیر بازاریابی سایپادیزل با اشاره به اینکه در این نمایشگاه FH۵۰۰ تک اتوماتیک و کشنده اتوماتیک KX۴۸۰ که از زیرمجموعه گروه دانگ فنگ است و کامیونت فوتون ۸.۵ تن یورو ۴ را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتیم گفت: FH محبوب‌ترین کامیون کشنده ایران است استقبال خیلی خوبی از آن شد همچنین محصول KX هم به دلیل موتور پرقدرت ۴۸۰ کامینز و گیربکس ZF آلمان که در آن تعبیه‌شده، مورد استقبال واقع‌شده است.

مدیر بازاریابی سایپادیزل : سال آینده سه محصول جدید ولوو به بازار عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ابوذر مصحلی در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب با اشاره به اینکه شرکت‌های حمل‌ونقل هم خوب استقبال کردند از نمایشگاه و ما در معرفی محصولات جدید موفق بودیم تصریح گرد: به‌شخصه با ادغام نمایش خودروهای سواری و تجاری موافق نیستم ولی بازدیدکننده‌های زیادی را جذب  می‌کند. هرچند که درفروش تأثیر خاصی ندارد اما برای توسعه برند و آشنایی مردم با محصولات حرکت خوبی بود.
    او همچنین با تأکید بر اینکه به دلیل اینکه در تهران چندین سال نمایشگاه خودرو برگزار نشد این انتظار می‌رفت که از نمایشگاه استقبال شود اظهار کرد: مطمئناً در روزهای بعد که هم‌زمان با تعطیلات آخر هفته است این استقبال بیشتر خواهد شد.
    مصحلی در ارتباط با فروش ویژه محصولات این شرکت در نمایشگاه شهر آفتاب بابیان اینکه در نمایشگاه خودرو تهران برای پیش‌فروش ولوو FMX که اولین کمپرسی اتوماتیک ایران است و کامیون ولوو FM 460 باری پیش‌فروش ویژه نمایشگاه داریم گفت: در این طرح با پیش‌پرداخت از 70 میلیون تومان تا 416 میلیون تومان مشتریان می‌توانند صاحب خودرو شوند. بازپرداخت این طرح در بخش اقساطی به‌صورت 5 ساله لیزینگی و با سود 20 درصد مصوب بانک مرکزی است و در بخش فروش نقدی به‌صورت چندمرحله‌ای خواهد بود، همچنین سود مشارکت این طرح فروش 24 درصد است.
    او در ادامه با توجه به برنامه معرفی کمپرسی FM ایکس در نمایشگاه خودرو تهران اظهار کرد : متأسفانه کمپرسی FM ایکس که اولین کمپرسی اتوماتیک ایران است باوجود هدف‌گذاری شرکت ، به جهت طولانی شدن مراحل کسب مجوز شماره‌گذاری ، امکان حضور و معرفی در نمایشگاه خودرو تهران را نیافت.
    مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل در انتها نیز از عرضه سه محصول ولوو در سه رده متفاوت در سال آینده خبر داد و گفت : بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته محصول ولوو FMایکس ، ولوو FM460 باری و همچنین کشنده ولوو FM460 با قیمت اقتصادی زیر 400 میلیون تومان در تیرماه سال آینده به بازار عرضه می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو