فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (۷۰)

رئیس هیات مدیره خودروسازی کارمانیا: F۳ اردیبهشت به بازار می‌آید

عصر خودرو- رئیس هیات مدیره خودروسازی کارمانیا بااینکه سیاست کلی ما حضور در همه نمایشگاه‌ها است و به دلیل مرکزیت و خاص بودن شهر تهران این نمایشگاه برای ما استراتژیک تر بود گفت: کلیت برگزاری این نمایشگاه مخصوصاً نظم و ترتیب برگزاری آن خیلی خوب بود و استقبال بازدیدکنندگان مافوق تصور بود.

رئیس هیات مدیره خودروسازی کارمانیا: F۳ اردیبهشت به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محسن برازوان با اشاره به اینکه هرچند که تصور می‌رفت به دلیل بعد مسافت نمایشگاه روزهای خلوتی را سپری کند تأکید کرد: بااین‌وجود دو روز اول پر از بازدیدکننده بود و امیدوارم در روزهای پیش رو که تعطیلات آخر هفته است استقبال بیشتری را شاهد باشیم.
    او همچنین بابیان اینکه در این نمایشگاه خودروهای F3 در دو تیپ اتوماتیک دوکلاچه با موتور 1500 سی‌سی و 107 اسب بخار قدرت باقیمت 57 میلیون تومان و MT با پیشرانه مشابه و گیربکس 5 سرعتِ دستی باقیمت حدود 51 میلیون تومان را در نمایشگاه رونمایی کردیم و از اردیبهشت ماه در پیش فروش خواهد شد.  سانگ هم که خودرویی 2000 توربو است و 207 اسب بخار قدرت دارد باقیمت محاسبه‌شده  127 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.
    برازوان  با اشاره به اینکه در حال حاضر تقاضای زیادی برای خودروF3 داریم گفت: هم‌اکنون هم درخواست‌های زیادی  حتی برای فروش نقدی  آن داریم و احتمالاً بازار خوبی برای آن خواهیم داشت.
    او ادامه داد: تانگ هم که در حال حاضر پرسش‌های زیادی در خصوص نبودنش در نمایشگاه شده است، احتمالاً شهریور و هم‌زمان با ورودش به بازار اروپا و آمریکا در ایران رونمایی خواهد شد.
    رئیس هیات مدیره خودروسازی کارمانیا هدف‌گذاری سال آینده را 10 هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: امسال هم باوجود دیرکردهای پیش‌آمده به هدف فروش خود رسیدیم.
    برازوان در ادامه  در ارتباط با خودرو برقی E6 نیز گفت: این خودرو در سگمنت خاصی است هنوز مورداطمینان مردم در بازار نیست و چون بحث زیرساخت عمومی آن کامل نیست و تمام همت رسانه‌ها و دولت را می‌طلبد، مخصوصاً در کلان‌شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و شیراز به خاطر بحث آلودگی کمک کنند تا هم اعتماد مردم جلب شود تا خودرویی که در اروپا هم مورداستفاده قرارگرفته و جواب خود را پس داده بتواند با خدمات خوبی که ما می‌دهیم از سوی مردم مورد استقبال قرار بگیرد.
    او همچنین با اعلام اینکه برق مصرفی این خودرو طی محاسبات ما برای هر بار شارژ 400 کیلومتر سه فاز 5000 تومان است تأکید کرد: طبق برآورد ما اگر سه سال دولت به راننده‌های تاکسی به‌صورت رایگان و یا با شرایط خاص این محصول را عرضه کند بعد از سه سال از محل صرفه‌جویی هزینه سوخت برای 8000 دستگاهی که خود دولت متولی آن شده، بازگشت سرمایه خواهد داشت.
    رئیس هیات مدیره خودروسازی کارمانیا  در انتها نیز گفت: به دلیل بهینه شدن مصرف انرژی و از بین رفتن مشکلات تولید و عرضه بنزین این خودرو که شاید به دلیل قیمت بالا مورد استقبال حمل‌ونقل عمومی قرار نگیرد می‌تواند کمک شایانی به دولت بکند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو