فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد:

کولئوس جدید زیر مرز ۲۰۰

عصر خودرو- سیصد و سی و سومین شماره هفته‌نامه خودروامروز، با ویژه‌نامه نمایشگاه خودرو تهران منتشر شد.

کولئوس جدید زیر مرز ۲۰۰
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، "کولئوس جدید، زیر مرز 200"، این تیتر یک جلد تازه ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز است که با آن، و به بهانه اعلام قیمت رسمی کولئوس 2017 توسط نگین‌خودرو، به معرفی جامع این کراس‌اوور میدسایز خانوادگی پرداخته ایم و برای آشنایی بیشتر با وضعیت آن در بازار کشور، مشخصات و ویژگی های اصلی ترین رقبای ژاپنی یعنی تویوتا RAV4 و نیسان X-Trail را نیز مورد بررسی قرار داده ایم.
    این هفته به بهانه عرضه X22 توسط ام‌وی‌، به مقایسه این کراس‌اوور جدید ام‌وی‌ام با چانگان CS35 و لیفان X60 در مرز 70 میلیون تومان پرداخته ایم. صفحه لوکس به بررسی غیبت غیرموجه 4 خودرو لوکس پرطرفداری اختصاص یافته که مشتریان در انتظار بازگشت آنها به بازار داخلی هستند. راهنمای خرید را در کنار مروری بر خودرو های سود دِه، از گذشته تا آینده، به بررسی خودرو های وارداتی جدیدی اختصاص داده ایم که با اقساط بدون بهره قابل خریداری هستند. ماسل‌کار این هفته نیز به آشنایی مختصر با SRT اختصاص یافته است.
    گفتگوی اختصاصی با مشاور خودرویی وزیر صنعت، پوشش نشست مطبوعاتی مدیران ارشد پژو در حاشیه چهارمین کنفرانس بین‌المللی صنعت خودرو ایران، بررسی بازار انواع روغن موتور خودرو در ایران به همراه لیست قیمت، نگاهی به تفاوت ساختاری کامیونت ها در سه قاره دنیا، بررسی دلایل قطع برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در دهه هشتاد شمسی به بهانه بازگشت آن پس از 11 سال، آشنایی با انواع سیستم های تزریق سوخت پیشرانه و عیب‌یابی اهرم دنده و ایرادات مربوط به آن نیز دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 333 هستند.
    این هفته، ضمیمه همراه خودروامروز پلاس به ویژه‌نامه نمایشگاه خودرو تهران اختصاص یافته که در آن، به مهمترین رویداد های نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب پرداخته ایم. مصاحبه با رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی برلیانس ارس در مورد تاکسی های لندن و فراهم شدن امکان صادرات مدل های تولید شده در ایران به بازار های منطقه، آشنایی با R.S. 01 ابرخودرو رنواسپرت در شهر آفتاب، گزارش تصویری سومین روز نمایشگاه، بررسی حضور خودرو های تجاری در نمایشگاه تهران پس از 11 سال، آشنایی با سه محصول UAZ برای بازار ایران، بررسی جزئیات نخستین پژو های جدید بازار ایران، آشنایی با نسل جدید کیا اسپورتیج و اُپتیما هایبرید به بهانه رونمایی آنها از سوی اطلس‌خودرو و معرفی BYD F3 و BYD Song، دو محصول جدید کارمانیا نیز از جمله مطالب خواندنی این ضمیمه هستند.
    شماره 333 هفته‌نامه خودروامروز را همراه با ویژه‌نامه نمایشگاه خودرو تهران از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط