فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۸۷)

تبادل ایده ، نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه خودرو تهران

عصر خودرو - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایشگاه خودرو تهران مکانی برای تبادل افکار ، ایده‌ها ،نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها است .و به‌طور یقین برگزاری این نمایشگاه در ارتقاء صنعت خودرو کشور تأثیرگذار خواهد بود.

تبادل ایده ، نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سعید باستانی درباره برگزاری نمایشگاه خودرو تهران با تأکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه در این حوزه، گفت: برخی معتقدند برگزاری نمایشگاه به‌نوعی مقابله با تولید داخلی است اما باید تأکید کرد اصولاً نمایشگاه‌ها محلی برای عرضه رقابت‌های تکنولوژیکی است.
    وی در ادامه افزود: مردم حق‌دارند بر اساس نیاز و سلیقه  خود خودروهایی با تکنولوژی های روز دنیا را خریداری و استفاده کنند. زمانی که نمایشگاهی برگزار می‌شود خودروهایی با  فناوری‌های روز دنیا  در معرض دید مصرف‌کنندگان با هر سلیقه‌ای قرار می‌گیرد.
    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به الزامات دیگر برگزاری نمایشگاه خودرو اشاره کرد و اظهار کرد: وقتی خودروسازان استقبال مشتریان از خودروهای روز دنیا باقیمت متناسب را مشاهده کنند به‌طور یقین درصدد برقراری ارتباط و واردات این نوع خودروها برای جذب مشتریان بیشتر خواهند کرد.
    باستانی بابیان اینکه نمایشگاه فرصتی است برای ارتقاء صنعت خودرو کشور، افزود: برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در دوران پسا برجام به‌طور یقین می‌تواند کمک بسیاری به رشد و توسعه صنعت خودرو کشور کند.
    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر تداوم برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، گفت:برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در دوران پسا برجام نشان از پویایی  صنعت خودرو کشور دارد و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز بر برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها توصیه اکید دارند.
    باستانی  تأکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که نمایشگاه خودرو تهران به‌گونه‌ای نباشد که فقط محلی برای  تبلیغ خودروهای خارجی  شود، بلکه باید برنامه‌ریزی‌ها به صورتی باشد که خودروسازان داخلی پا به‌پای خارجی‌ها بتوانند ازنظر قیمت ، کیفیت و بازارهای  هدف رقابت کنند.
    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بابیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها عمدتاً محل تبادل افکار ، ایده‌ها ،نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها است  و بر برگزاری سالانه آن تأکید کرد و افزود:نه‌تنها برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران بلکه در شهرهای دیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
    وی به طبقه‌بندی مشتریان اشاره کرد و گفت: باید به این نکته توجه داشت مشتریان در کشور طبقه‌بندی‌شده هستند به‌گونه‌ای که مشتریان بر اساس قدرت خرید خود اقدام به خرید خودرو موردنظر می‌کنند و دراین‌بین به‌طورقطع کیفیت  نیز مدنظر آن‌ها قرار دارد.
    این نماینده مجلس دهم ادامه داد: مشتریانی هم هستند که علاقه به خودروهای لوکس دارند که نمی‌توان حق این دسته از مشتریان را نیز نادیده گرفت و مدعی شد که نباید سوار این‌گونه خودروها شوند ، خودروسازان و مسئولان خودرو در کشور باید تمامی سلایق را در کشور تولید یا وارد کنند.
    باستانی تصریح کرد: خودروسازان داخلی باید توجه داشته باشند زمانی که مردم با یک برند ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند و موردتوجه آن‌ها قرارگرفته است باید بررسی ورود برند موردنظر را  به بازار ایران در دستور کار خود قرار دهند.
    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مجلس بااینکه خودروسازان با دو یا چند برند خاص مذاکره و اقدام به انعقاد قرارداد می‌کنند مخالف است . چراکه در دنیا خودروسازانی هستند که هم ازلحاظ کیفیت و هم قیمت مشتریان خاص خود را دارد و می‌توان با آن‌ها نیز وارد مذاکره شد و با انتقال تکنولوژی اقدام به تولید این خودرو در داخل کنند.
    وی افزود:با توجه به اینکه در هر نمایشگاهی محصولات جدید در معرض دید مردم و خریداران قرار می‌دهد  اگر برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها تداوم داشته باشد مردم منتظر این خواهند بود که در سال آینده محصول جدید را در این صنعت مشاهده کنند و این خود از ویژگی‌های بسیار بارز برگزاری نمایشگاه سالانه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو