فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۸۷)

معرفی اسپری های نانو مانیدا

عصر خودرو- این روزها شرکت های متعددی در زمینه تولید محصولات متفاوت برای نظافت بدنه و اجزای مختلف خودرو فعالیت می کنند که هر یک از این محصولات با رویکردی خاص و با بهره گیری از تکنولوژی و مهندسی منحصر به فردی تولید می شوند.

معرفی اسپری های نانو مانیدا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰
  • معرفی اسپری های نانو مانیدا
  • معرفی اسپری های نانو مانیدا
  • معرفی اسپری های نانو مانیدا
  • معرفی اسپری های نانو مانیدا

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نانو تکنولوزی یکی از جدیدترین نوآوری هایی است که در یکی از ساده ترین کاربردهایش برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی بدنه خودرو استفاده می شود. در این راستا در مطلب پیش رو به معرفی و بررسی کوتاه محصولات شرکت مانیدا می پردازیم که کیفیت ساخت و تاثیر مطلوبی دارند.

HPM
این محصولات سه گانه که در واقع به صورت اسپری در بازار عرضه می شوند با قرار گرفتن بر روی بدنه خودرو، شما را از دردسرهای شست و شو و تمیزکاری تا حد بسیار زیادی دور می کند و هر یک از آن ها کاربردی خاص دارند. سطح اول این محصول که تحت عنوان اسپری هیدروفوبیک مانیدا 1 HPM شناخته می شود یکی از محصولات کاربردی تولید شده توسط شرکت هومان شیمی پارس است که خاصیت آب گریز کردن سطوح مختلف غیر جذبی را دارد. محصول که با فرمولاسیونی ویژه و با بهره گیری از میکرو امولسیون های نانو تولید شده است پس از اسپری شدن و قرار گرفتن لایه آن بر روی سطوحی مثل شیشه، کاشی، سرامیک، بدنه اتومبیل و...، مانع لکه گذاری آب بر روی سطح بدنه خواهد شد.

HPI
سطح دوم این محصول که تحت عنوان مانیدا2 HPI شناخته می شود نیز با ایجاد یک لایه نامرئی به قطر 10 نانومتر بر روی سطوح غیر جذبی (مثل موارد ذکر شده در پاراگراف فوق) موجب کاهش ملموس چسبندگی ذرات معلق در هوا، گل و لای، گرد و غبار و... بر روی آن ها خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که پس از استفاده از این محصول، اندک ذراتت گل و لای یا گرد و غبار قرار گرفته بر روی بدنه نیز با اندکی آب یا حتی قطرات باران از بین خواهند رفت و در نهایت سطحی بسیار تمیز و براق خواهید داشت. برای استفاده از این محصول ابتدا می بایست سطح بدنه خودرو و یا... را به طور کامل تمیز و خشک نمایید و سپس محلول مانیدا HPI2 را از فاصله ای در حدود 10 الی 15 سانتی متر بر روی آن اسپری کرده و با بهره گیری از دستمال مخصوص (با حرکات دوار دست)، پوشش مد نظر را بر روی سطح پخش کنید. در ابتدا سطح اندکی کدر می شود اما پس از پولیش کردن آن با یک دستمال بسیار نرم، بدنه کاملا آب گریز می شود. ضمنا لازم به ذکر است که برای افزایش ماندگاری این لایه بهتر است این عملیات را زیر تابش مستقیم خورشید قرار دهید و پس از هیدروفوب شدن سطح، چند ساعتی به آن استراحت بدهید. استفاده از این محصول تعداد دفعات مراجعه به کارواش یا شست و شوی بدنه را به شدت کاهش می دهد و از این رو موجب بهینه تر شدن مصرف آب خواهد شد.

HAF
در نهایت به اسپری ضد بخار مانیدا 3 HAF به عنوان محصول ضد بخار این شرکت می رسیم که قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح شیشه ای را دارد. این محصول را می توان برای شیشه خودرو، انواع آیینه ها، شیشه های مغازه ها و فروشگاه ها، کلاه کاسکت موتورسواران و... استفاده نمود. برای استفاده از مانیدا3 HAF می بایست محلول را روی سطح مد نظر اسپری کنید و چند دقیقه بعد سطح را با دستمال نرم یا کاغذی به طور کاملا آرام پاک کنید. ماندگاری خاصیت ضد بخار این محصول در هر نوبت استفاده چیزی بین 2 الی 3 هفته خواهد بود و هر 20 الی 15 میلی لیتر از این ماده حدود یک متر مربع سطح را پوشش می دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو