فونیکسریمکسبهتام

سفیر فرانسه در ایران:

شرکت‌های خودروسازی فرانسوی مصمم به همکاری با ایران

عصر خودرو- سفیر فرانسه در ایران گفت: شرکت های خودروسازی فرانسه بسیار مصمم به همکاری با شرکت های خودرو سازی در ایران هستند که در این راستا مذاکراتی با سایپا کاشان نیز انجام شده است.

شرکت‌های خودروسازی فرانسوی مصمم به همکاری با ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، فرانسوا سنسو شامگاه جمعه در حاشیه مراسم اختتامیه کارگاه های آموزشی یک هفته فرانسوی در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت رنو فرانسه هم در حال امضای قرارداد با سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در ایران است.

    وی تاکید کرد: شرکت های خودرو ساز پژو و سیتروئن سرمایه گذاری های بسیار مهمی را با شریکان خود یعنی ایران خودرو و سایپا آغاز کرده اند.

    وی ادامه داد: این قرارداد مربوط به خودروهای نسل جدید است که با تکنولوژی جدید در تمامی ابعاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    فرانسوا سنسو گفت: هفته گذشته هم در تهران نشست بسیار بزرگی با حضور شرکت های خودرو سازی فرانسوی برگزار شد که مدیران شرکت های بزرگ فرانسوی به ایران آمده و مذاکره کردند.

    وی همچنین به افزایش ورود گردشگران اروپایی به خصوص فرانسوی به ایران اشاره کرد و افزود: امید است این روند در سال‌های آینده شتاب بیشتری بگیرد و گردشگران با خاطره خوش به عنوان سفیران فرهنگی به کشور خود بازگردند.

    وی ضمن ابراز خرسندی و تبریک جهت افزایش ورود گردشگران خارجی به کاشان گفت: خوشبختانه در کاشان زیرساخت ها بازسازی و آماده پذیرایی از گردشگران خارجی است.

    کارگاه های آموزشی یک هفته فرانسوی در کاشان که شامل عکاسی،آشپزی فرانسوی،چیدمان و تئاتر بود با حضور هنرمندان فرانسوی و کاشانی در هتل سرای عامری های کاشان برگزار شد.

    خانه عامری‌ ها واقع در خیابان علوی کاشان در دوره زندیه احداث و در دوره قاجار به وسیله سهام السلطنه عامری فرد توسعه یافته ‌است.

    این خانه اکنون مجموعه‌ای است که تغییر کاربری داده و به اقامتگاه گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو