فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۱۰۶)

اقدامات مناسب سایپا در افزایش کیفیت

عصر خودرو- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا در بحث کیفیت کارهای خوبی انجام داده و امید است که بتواند با یک برنامه منسجم نسبت به افزایش این روند شتاب بیشتری دهد.

اقدامات مناسب سایپا در افزایش کیفیت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، حجت الاسلام مهدی شیخ نماینده مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو تهران گفت: صنعت خودروسازی یکی از صنایع مهم کشور محسوب می شود که می تواند به عنوان صنعت مادر از آن یاد کرد.

    این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه سایپا در بحث کیفیت کارهای خوبی انجام داده گفت: امید است که این گروه خودروسازی با یک برنامه منسجم نسبت به افزایش این روند شتاب بیشتری دهد.

    وی افزود: صنعت خودرو علاوه بر اشتغال آفرینی می تواند نسبت به عدم خروج ارز نقش مهمی ایفاء کند و بر همین اساس باید با نگاه ملی با آن  برخورد شود و در این راه همه مسئول هستند و نباید از هیچ کوشش و تلاشی کوتاهی شود.

    نماینده مردم تهران گفت: خودروسازان داخلی باید به سمتی حرکت کنند که بتوانند حد اقل هردو سال یکبار با تغییر شکل و تنوع در چرخه تولید جذابیت خاصی در محصولات برای خرید مردم ایجاد کنند.

    حجت الاسلام شیخ افزود: خوشبختانه دو خودروساز داخلی در تشکیل شرکت های مستقل طراحی حرکت کرده اند و با پتانسیل و ظرفیت های موجود در بخش طراحی کارهای انجام داده اند ولی باید در این حوزه تلاش بیشتری انجام شود.

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر بحث رقابت پذیری گفت: اگر خودروسازان داخلی بدرستی در این مسیر ورود کنند، می توانند با کیفیت ترین خودروها را تولید و به مشتریان تحویل نمایند.

    وی تصریح کرد: خودورسازان داخلی باید در تولید به سمتی حرکت کنند که با دریافت دانش و تکنولوژی روز دنیا قدرت طراحی خود را افزایش دهند و در این صورت در عرصه رقابت جهانی حرفی برای گفتن خواهند داشت.

    شیخ در پایان گفت: ورود محصولات جدید در صورتی می تواند پلی برای ارتقاء صنعت خودرو باشد که خودروساز بتواند از دانش و تکنولوژی روز دنیا نهایت بهره را ببرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو