فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی:

تولید و توسعه در سایپا رونق گرفته است

عصر خودرو- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا در دور جدید از نظر تولید و توسعه به رونق خوبی رسیده است.

تولید و توسعه در سایپا رونق گرفته است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، علی خلیلی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی که به همراه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مجتمع صنعتی سایپا در گلپایگان بازدید می کرد با بیان مطلب فوق، گفت: تولید چند محصول جدید در گروه سایپا نشان دهنده جدیت روند توسعه در سایپاست و این هدف گذاری سایپا، حتما منجر به رونق صنعت خودرو و صنایع وابسته به سایپا و بخش قطعه سازی در گلپایگان خواهد شد.
    نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گلپایگان توام با خیر و برکت برای شرکت های قطعه سازی وابسته به سایپا و مجموعه های خصوصی این صنعت خواهد بود تا خدمات و محصولات بهتری ارایه دهند.
    وی گفت: صنعت مهمترین بخشی است که می تواند در اشتغال و رفع بیکاری تاثیرگذار باشد و با قدمت 200 ساله صنعت در گلپایگان و سابقه صنعت قطعه سازی در این شهرستان، امیدواریم که این صنعت بتواند در اقتصاد غرب استان اصفهان و گلپایگان همچنان موثر باشد.
    خلیلی در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد درون زا و برون نگر است و درون زایی آن از این جهت است که ما بتوانیم متکی به تولیدات داخلی خودمان باشیم و در زمینه صنعت خودرو نیز یکی از فعالیت های اساسی در اقتصاد مقاومتی، داخلی سازی قطعات و بخش های مختلف خودرو است که با سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حال انجام است.
    وی افزود: وقتی می گوییم اقتصاد باید برون نگر باشد به منزله آن است که در بحث سرمایه گذاری و انتقال دانش و تکنولوژی ساخت، نیازمند حضور و سرمایه گذاری شرکت های صاحب سرمایه و دانش در کشور هستیم و باید بتوانیم از سرمایه گذاری و فناوری آنها برای تقویت صنعت داخلی بهره لازم را ببریم تا صنعت داخلی در مسیر صنعت پایدار حرکت نماید.
    نماینده مردم گلپایگان و خوانسار گفت: براساس برنامه ششم توسعه برای ایجاد 5 میلیون شغل حداقل 700 تا 800 میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز هست که در گلپایگان، سالی 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است که بخشی از این سرمایه گذاری ها باید در صنعت و بخشی دیگر در کشاورزی، دامداری، گرشگردی و خدمات صورت گیرد.
    وی گفت: به دنبال این هستیم که موانع کسب و کار را برطرف نموده و وضعیت کسب و کار را تسهیل کنیم و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، در جهت رونق بخشیدن شهرستان گلپایگان گام برداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو