فونیکسریمکسبهتام

سایپا شرکت «سلامت» محور

عصر خودرو- شرکت سایپا در جشنواره «مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت» و مجمع ملی سلامت به عنوان شرکت برتر در حوزه مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی برای سلامت معرفی گردید.

سایپا شرکت «سلامت» محور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، در جشنواره «مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت» که همزمان با مجمع ملی سلامت در روز هشتم اسفندماه با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد، شرکت سایپا به عنوان یکی از شرکت‎های برتر در این حوزه معرفی و تندیس جشنواره از سوی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آقای مهندس مهدی، قائم مقام معاونت اداری و توسعه منابع انسانی به نمایندگی از شرکت سایپا اعطا شد.

    همچنین در رتبه بندی شرکت‌ها بر اساس محورهای جشنواره، شرکت سایپا حائز رتبه اول در محور تحقیق و پژوهش در حوزه سلامت گردید و در این خصوص نیز تندیس و لوح تقدیر دریافت نمود.

    شایا ن ذکر است، جشنواره «مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت» با هدف توسعه مسئولیت‌های اقتصادی، مسئولیت‎های قانونی و التزام اجتماعی، توسعه ابعاد اخلاقی مسئولیت‎های اجتماعی و توسعه عمومی و ملی مسئولیت‎های اجتماعی نهادها و سازمان‎ها برای سلامت کشور برگزار شد.

    در این جشنواره، محورهای دانش، تعهد، مسئولیت پذیری، پاسخگویی، تحقیق و اقدام به عنوان محورهای نشانگر مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی و ایفای نقش در ایجاد محیط‎های ارتقادهنده سلامت به منظور ارزیابی نشان مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی بررسی شده است.

    شرکت سایپا همواره تلاش نموده تا نقش خود را در ارتقاء فرهنگ سلامت در سطوح مختلف صنعت و جامعه ایفا نماید و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری ننموده و تعهد به بهبود مستمر در این حوزه را بعنوان خط مشی خود تعریف نموده است .

    بر همین اساس یکی از استراتژی های مهم شرکت سایپا حفظ و توسعه ایمنی، سلامت و شادابی کارکنان و بهبود شرایط محیط کار بوده که با تکیه بر رویکرد "اندیشه سلامت در طراحی و اجرای فرآیندها" بعنوان راهبرد نوین جهانی در صنعت، تدوین و به کار گرفته شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو