فونیکسریمکسبهتام

معاون مهندسی سایپا:

محصولات سایپا مطابق با استانداردهای جدید به روزآوری می شوند

عصر خودرو - معاون مهندسی سایپا از اجرای تغییرات گام به گام در امکانات و تجهیزات موجود محصولات تولیدی این گروه در سال های آینده خبر داد و گفت: سیاست گروه، تولید محصول مطابق با شرایط و نیازهای روز است.

محصولات سایپا مطابق با استانداردهای جدید به روزآوری می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، پرویز آفتاب سوار با اشاره به برنامه ارتقای امکانات و تجهیزات موجود در محصولات تولیدی گروه سایپا اظهار کرد: بروزآوری امکاناتی همچون تجهیزات ایمنی و ترمز خودرو مطابق استانداردهای روز، استفاده از امکانات نوین نرم افزاری و تجهیزات جانبی نظیر سنسورهای جانبی، دوربین، مانیتور، سامانه های هشداردهنده موانع و ... از جمله برنامه هایی است که به عنوان یک راهبرد مهم در تولید محصول در دستور کار قرار دارد.
    وی افزود: ظرفیت های موجود در گروه خودروسازی سایپا امکان استفاده از تجهیزات به روز را در خودروهای تولیدی در اختیار ما قرار داده است. ضمن این که محصولات تولیدی مجموعه نیز قابلیت تجهیز به این امکانات را دارند.
    معاون مهندسی سایپا در ادامه یادآور شد: گروه خودروسازی سایپا در چند سال اخیر با به روزآوری محصولات خود و تجهیز آن ها به سامانه های جدید، نشان داد که می تواند همپا با تغییر الزامات استانداردی، حرکت کرده و محصولات خود را مطابق با شرایط روز تولید کند.
    آفتاب سوار خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مرکز تحقیقات سایپا، سرمایه گذاری های مناسبی در قالب مطالعه و اجرای پروژه فناوری های پیشرفته خودرویی صورت می گیرد که آثار خود را در محصولات فعلی و آینده سایپا نشان خواهد داد.
    وی با بیان این مطلب که در حال حاضر استانداردهای مربوط به خودرو در ایران مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا بوده و از بسیاری کشورهای منطقه سخت گیرانه تر است گفت: باوجود افزایش قابل ملاحظه محدودیت های قانونی به ویژه در مباحث ایمنی و زیست محیطی، محصولات تولیدی گروه سایپا منطبق با این استانداردها تولید می شوند و آمادگی جهت تطابق محصولات تولیدی با استانداردهای اجباری در سالهای آتی در گروه سایپا وجود دارد.
    معاون مهندسی سایپا در خاتمه با اشاره به برنامه طراحی و ساخت پلت فرم های جدید خودرو در گروه سایپا اظهارکرد: پلت فرم های جدید ، از نظر امکانات و تجهیزات، قابل رقابت با خودروهای روز جهان و محصولاتی هستند که به عنوان خودرو وارداتی در داخل کشور عرضه می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو