فونیکسریمکسبهتام

تشدید قوانین رانندگی در انگلیس

عصر خودرو- طبق قانون جدید در انگلیس، اسکاتلند و ولز گواهینامه رانندگانی که در هنگام رانندگی از تلفن همراه خود استفاده کرده‌اند باطل می‌شود.

تشدید قوانین رانندگی در انگلیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایسنا، بر اساس قانون جدید در انگلیس، اسکاتلند و ولز، رانندگانی که در مدت دو سال از اخذ گواهینامه در حین استفاده از تلفن همراه توسط پلیس گرفته شوند گواهینامه‌هایشان باطل می شود.

    همچنین جریمه‌ها برای استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی از ماه مارس دو برابر شده است و رانندگانی که به تازگی گواهینامه اخذ کرده و شش تخلف یا بیشتر داشته باشند باید دوباره آزمون تئوری و عملی اخذ گواهینامه از آنان گرفته شود. به علاوه رانندگان با تجربه‌تر پس از 12 تخلف در سه سال از رانندگی منع شده و باید آزمون مجدد از آنان گرفته شود.

    در سال 2015 و طبق آخرین آمارهای موجود 22 تن در حوادثی که رانندگان در حین رانندگی از گوشی همراه استفاده کرده‌اند کشته شده‌اند. همچنین 99 نفر دیگر در این قبیل حوادث به شدت مجروح شده‌اند.

    به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، طبق قانون جدید در انگلیس، اسکاتلند و ولز، تعداد خودروهایی گشت پلیس افزایش یافته و تمرکز روی افرادی که در حین رانندگی از گوشی همراه استفاده می کنند بیشتر می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط