فونیکسریمکسبهتام

معاون سازمان راهداری خبر داد؛

فردا،آخرین مهلت ثبت نام سهمیه سوخت ناوگان باری درون شهری

عصر خودرو- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: دارندگان ناوگان حمل و نقل دیزلی باری درون شهری تا فردا ۱۲ اسفند مهلت دارند که در سامانه وزارت کشور ثبت نام کنند.

فردا،آخرین مهلت ثبت نام سهمیه سوخت ناوگان باری درون شهری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شهرام آدم نژاد با اعلام این خبر گفت: همه ناوگان حمل و نقل باری درون شهری برای ساماندهی مصرف سوخت باید به سامانه www.utcms.ir وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کنند در غیر این‌صورت، سهمیه سوخت آنان از اول فروردین 96 کاهش می یابد.

    وی افزود: با توجه به تصمیم کارگروه پیمایش درباره سهمیه ناوگان دیزلی حمل و نقل عمومی کشور مبنی بر ساماندهی حمل و نقل ناوگان باری درون شهری باید در این سایت ثبت نام کنند و تا 12 اسفند فرصت دارند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

    آدم نژاد از مالکان و رانندگان حمل و نقل باری درون شهری خواست در فرصت تعیین شده ثبت نام کنند.

    این مقام مسئول ادامه داد: در صورتی که مالکان و رانندگان در هیچ کدام از مجموعه های درون و برون شهری ثبت نام نکنند، سهمیه سوخت آنها از اول فروردین به مرور این کاهش افزایش می یابد.

    به گفته معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، روند کاهش سهمیه سوخت مالکانی که در سامانه ثبت نام نکنند ادامه می یابد تا برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی باری درون شهری تصمیم جدی تری گرفته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط