فونیکسریمکسبهتام

عیدانه مدیاموتورز؛

طرح بازدید رایگان ویژه نوروز خودروهای ام جی

عصر خودرو- شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG در ایران در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و جلب نظر مشتریان، همانند سال های گذشته تدارک گسترده ای برای طرح بازدید رایگان ویژه نوروز ۱۳۹۶در نظر گرفته است.

طرح بازدید رایگان ویژه نوروز خودروهای ام جی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، کمپین ویژه نوروز مدیا موتورز از شنبه 14 اسفند ماه آغاز و تا جمعه 27 اسفند ادامه خواهد داشت و در این طرح خودروها به صورت "رایگان" و بر اساس چک لیست بازدید خواهند شد.

    این طرح که کلیه مدل هایMG را شامل می شود در شبکه گسترده عاملیت های مجاز مدیاموتورز در اقصی نقاط ایران به اجرا در خواهد آمد و کارشناسان این شرکت به بررسی عملکرد های مختلف خودرو نظیر سیستم ترمز، سیستم برق و بازدید سیالات و... خواهند پرداخت.
    طرح بازدید رایگان ویژه نوروز خودروهای ام جی (اطلاع رسانی تبلیغی)

    هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و رزرو نوبت و همچنین هماهنگی با عاملیت های مجاز به وب سایت این شرکت به آدرس www.mediamotors.ir مراجعه نمایند.

    گفتنی است برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مسافران ، خودروهای امدادی مدیا موتورز در ایام عید نوروز در محورهای مواصلاتی پرتردد شامل هراز، فیروزکوه، قم و چالوس مستقر خواهند بود تا خدمات قابل ارائه در محل را با بهترین کیفیت عرضه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط