فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در رونمایی از خودرو کوییک:

خودرو کوییک حاصل سرمایه گذاری جدی سایپا در توسعه محصول است

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: هرسال یک محصول جدید به بازار عرضه خواهیم کرد و خودرو کوییک حاصل سرمایه گذاری جدی سایپا در حوزه تحقیق و توسعه محصول است.

خودرو کوییک حاصل سرمایه گذاری جدی سایپا در توسعه محصول است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با قدردانی از حضور رئیس و نمایندگان مجلس و وزیر صنعت معدن و تجارت در آیین رونمایی از خودرو کوییک گفت: سایپا بر اساس دیدگاه بلند استراتژی اقتصاد مقاومتی، توسعه محصول را با جدیت در دستور کار دارد و معتقدم که اجرای اقتصاد مقاومتی یک تکلیف شرعی است.

    جمالی تصریح کرد: با همدلی و همبستگی در سایپا توانستیم در کمتر از یکسال به نقاط مثبتی برسیم.

    وی افزود: سال گذشته در همین روزها سایپا با 1700 میلیارد تومان سرمایه و 4200 میلیارد تومان زیان انباشته رو به رو بود و از نظر قانون تجارت در شرایط ورشکستگی قرار داشت و با بیش از 100 شرکت زیرمجموعه مشمول ماده 141 قانون تجارت شده بود که خوشبختانه با مصوبه مترقی مجلس شورای اسلامی توانستیم با استفاده از این فرصت تاریخی در پایان سال با تجدید ارزیابی، سرمایه شرکت را از 1700 میلیارد تومان به 4000 میلیارد تومان افزایش دهیم.

    جمالی تصریح کرد: با مدیریت مالی و بازمهندسی ترازنامه شرکت توانستیم همکاری خود با سیستم بانکی و بازار سرمایه را بهبود بخشیم و تولید را که به شدت کاهش یافته بود، افزایش دهیم.

    مدیرعامل سایپا با اشاره به قرارداد سایپا و سیتروئن تاکید کرد: این قرارداد یکی از بهترین قراردادهای خودرویی است که 30 درصد از محصولات تولید سایپاکاشان در شبکه صادرات سیتروئن قرار خواهد گرفت.

    وی به دیدار قبلی خود با رییس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دکتر لاریجانی در دیدار قبلی به دو نکته در صنعت خودروسازی کشور تاکید کردند که اول جلب رضایت مشتریان با ارائه محصولات جدید و بهبود خدمات بود که هم با روح اقتصاد مقاومتی سازگاری دارد و هم با عملکرد بنگاه اقتصادی و دومین نکته مورد تاکید ایشان طراحی محصول جدید و جلب رضایت مشتریان بود و امروز اعلام می کنم بالاترین بودجه در تحقیق و توسعه طی 51 سال از زمان تاسیس سایپا تاکنون را در سال جاری به مرکز تحقیقات سایپا اختصاص دادیم و نوید می دهم که سایپا هرسال یک محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد و خودرو کوییک حاصل سرمایه گذاری جدی سایپا در حوزه تحقیق و توسعه محصول است. 

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از افزایش تولید سایپا در سال جاری خبر داد و گفت: تولید مهرماه سال گذشته سایپا 300 دستگاه بود که این رقم امروز به روزانه 2500 دستگاه افزایش یافته است.

    جمالی اظهار داشت: امروز سایپا نزدیک به 41 درصد از سهم بازار خودرو کشور را در اختیار دارد به طوری که طی یک سال گذشته بیش از 8 درصد بازار جدید را به دست آورده است.

    وی تاکید کرد: قطعا رونمایی از این خودرو آغازی بر توسعه محصول و فعالیت های جدید سایپا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو