فونیکسریمکسبهتام

کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمریکا به قطعه سازان خودروهای برقی

عصر خودرو-کاخ سفید برنامه ۱۰۰ میلیون دلاری برای کمک به تامین کنندگان صنعت خودرو را تصویب کرد.

کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمریکا به قطعه سازان خودروهای برقی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این کمک مالی به شرکت های کوچک در راستای حرکت به سمت خودروهای برقی تعلق خواهد گرفت. این مبلغ به تامین کنندگان کوچک صنعت خودرو کمک خواهد کرد تا خود را راحت‌تر با سرعت حرکت دنیا به سمت خودرو های برقی وفق دهند.

    حدود نیمی از این پول از بخش انرژی تامین خواهد شد تا به صنایع قطعات سوخت فسیلی کمک کند ابزار لازم برای ساخت قطعات خودروهای های برقی را تهیه کنند. 50 میلیون دلار دیگر تضمینی است برای دریافت 300 هزار دلار تسهیلات برای شرکت هایی که کارخانه های خود را از لحاظ مصرف انرژی (سبزتر شدن) و حفاظت سایبری ارتقا دهند.

    بر اساس این گزارش، تامین کننده ها برای مدت طولانی بخاطر افزایش هزینه مواد اولیه و هزینه کار پرسنل در تنگنا قرار داشتند.

    با اینکه پس از دوره رکود کووید-19 تولید سازندگان خودرو رشد داشته اما رقم تعداد تولید حتی به ارقام تولید پیش از پاندمی نزدیک نشده، که خود باعث کم شدن درآمد کمپانی های تامین قطعات کارخانه ها شده است. بعضی از تامین کننده ها تحت تاثیر فشار ناشی از اعتصاب های کارگری صنعت خودرو سال گذشته در آمریکا قرار گرفتند که باعث شد تعدادی از کارخانه های ساخت قطعات مدل های محبوب تعطیل شوند.

    در بخشی از این برنامه، دپارتمان انرژی همکاری خود را با کسب و کار های کوچک در زمینه تامین آموزش و کمک به کم کردن ریسک کارکرد آنها افزایش خواهد داد. دپارتمان حمایت از کسب و کارهای کوچک آمریکا نیز برنامه هدایتی را ارائه خواهد کرد تا به کسب و کارهای کوچک اعتبار تعلق بگیرد.

     همچنین دپارتمان بایدن از یک برنامه موجود استفاده خواهد کرد تا به تامین کنندگان کوچک کمک کند در سراشیبی استفاده عادلانه از میلیون ها دلار سرمایه خصوصی قرار بگیرند.

    این تلاش ها علاوه بر به اضافه شدن یک صندوق سرمایه جدا است که هدف آن کمک به نیروی کار و تکنولوژی در تامین بهتر تجهیزات و تعلیم نیروی کار بخش تولید است چرا که خطوط تولید کارخانه ها بیشتر به سمت تولید خودرو های الکتریکی می‌روند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط