فونیکسریمکسبهتام

موتورسیکلت ها برقی می شوند

عصر خودرو- مدیرعامل بانک شهر از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات شهرنت‌ها از طریق موبایل از سال آینده خبر داد و گفت: بانک شهر برای برقی کردن موتورسیکلت ها نیز اقدام به ارائه تسهیلات ارزان قیمت کرده است.

موتورسیکلت ها برقی می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم،‌ حسین محمدپورزرندی ضمن تشریح برنامه های بانک برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز، اظهارداشت: در نوروز 96 تصمیم داریم خدمات رسانی 24 ساعته را از طریق خودبانک ها دنبال و کار پول رسانی به مردم را انجام دهیم. همچنین از طریق شعبات مجازی، به مشتریان خدمات رسانی می شود.

    وی ادامه داد: همچنین از 15 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز مدیران ارشد و شعب بانک ها به صورت کشیک شبانه روزی فعال خواهند بود.

    پورزرندی با بیان اینکه با فعال سازی سامانه نظارتی 8655 از ابتدای فعالیت بانک، کار نظارت همگانی بر فعالیت های بانک دنبال می شود، افزود: بررسی ها نشان می دهد که تماس مردم با سامانه نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته و میزان انتقادات نیز به زیر 9 درصد رسیده همچنین میزان تقدیرها از خدمات رسانی به مشتریان از 5 درصد به 8 درصد رسیده و میزان پیشنهادات واصله نیز 5 درصد رشد داشته است.

    مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سال آینده تمامی خدمات شهر نت ها از طریق موبایل ارائه خواهد شد ضمن آنکه بخشی از خدمات را در این زمینه توانسته ایم در سال جاری فعال نماییم که از جمله آن فراهم شدن امکان پرداخت عوارض شهرداری ها و یا عوارض خودرو از طریق شهر نت ها است.

    به گفته پورزرندی، منابع بانک در حال حاضر به 45 هزار میلیارد تومان رسیده و از این میزان سهم کل شهرداری های کشور کمتر از 6 درصد و سهم شهرداری تهران 9 درصد است. به صورت کلی بیش از 90 درصد منابع بانک از مردم است.

    وی از ارائه خدمات تسهیلاتی به بخش حمل و نقل به عنوان مهم ترین اولویت خدمات رسانی این بانک سخن گفت و افزود: همچنین ایجاد زیرساخت های شهری و فرهنگی نیز در اولویت اقدامات بانک قرار دارد.

    مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه در حال حاضر، از طریق 350 شهر نت مستقر در سراسر کشور خدمات رسانی 24 ساعته به مشتریان انجام می شود، گفت: همچنین سرمایه گذاری مناسبی از سوی بانک شهر در ایجاد و راه اندازی خطوط 6 و 7 مترو تهران انجام شده و برای راه اندازی خط 7 مترو تنها در دو ماه اخیر به میزان 700 میلیارد تومان کمک شده است.

    وی با بیان اینکه این بانک برای برقی کردن موتورسیکلت ها نیز اقدام به ارائه تسهیلات ارزان قیمت کرده است، تصریح کرد: به صورت کلی طی یکی دو سال اخیر، بانک شهر به میزان 13 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش توسعه شهری داشته است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو