فونیکسریمکسبهتام

پیرهادی مطرح کرد؛

اصلاح هندسی معابر بیشترین درخواست مردم مناطق تهران

عصر خودرو-عضوهیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: ۷۷ درصد مردم مناطق تهران خواستار اصلاح هندسی معابر هستند.

اصلاح هندسی معابر بیشترین درخواست مردم مناطق تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰



    به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گزارشی از مشگلات و نیازهای محلات شهر تهران ارایه داد و اظهار داشت: طی بازدید از 80 محله شهر تهران، در 9 منطقه 77 درصد مردم خواستار اصلاح هندسی معابر بوند که مردم منطقه 9 با 90 درصد بیشترین درخواست را داشتند.

    وی افزود: 17 درصد مردم محلات درخواست اصلاح جداول و انهار را داشتند که بیشترین درخواست با 42 درصد مربوط به مردم منطقه 21 بود، همچنین 34 درصد درخواست نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگی بودند که بیشترین درخواست از سوی مردم منطقه 21 با 67 درصد بود.

    عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: افزایش پایانه‌های اتوبوس و تاکسی مورد درخواست 67 درصدی مردم بود، همچنین نظارت بر کار پیمانکاران شهرداری با 62 درصد بیشترین درخواست مردم مناطق 1 و 21 بود.

    پیرهادی افزود: احداث پارکینگ طبقاتی با 35 درصد و احداث و مکانیزه کردن پل های عابرپیاده با 29 درصد از دیگر درخواست های مردم محلات بود.

    وی تاکید کرد: 34 درصد مردم خواستار بهسازی معابر برای عبور و مرور معلولان و61 درصد خواستار افزایش مخازن زباله بودند.

    عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: احداث بازار میوه و تره با 29 درصد درخواست بیشتر مردم مناطق 3 و 10 است و 50 درصد مردم منطقه 8 خواستار امحای حیواناتی مانند موش هستند.

    پیرهادی گفت: نظارت موثر بر نحوه صدور پروانه ساخت و ساز با 67 درصد مطالبه بیشتر مردم منطقه 1 و 10 بود و جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها با 33 درصد بیشترین درخواست مردم منطقه 19 است.

    وی تاکید کرد: برای اجرایی شدن هر یک از این درخواست های مردمی، بیش از 5 بار با شهرداری مکاتبه شده است و بسیاری از آن ها عملیاتی شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو