فونیکسریمکسبهتام

ادامه روند نصب سیستم های هوشمند در بزرگراه آزادگان تا پایان اسفندماه

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: کار ایمن سازی بزرگراه آزادگان با جدیت تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

ادامه روند نصب سیستم های هوشمند در بزرگراه آزادگان تا پایان اسفندماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، وزیری تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان برای ترددهای با سرعت غیرمجاز از کندرو استفاده می کنند، نصب دوربین در لاین کندرو در دستور کار سال 95 قرار گرفته و علاوه بر اینکه 24 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت، در مسیر تندرو نصب گردیده، در حال حاضر 23 دوربین دیگر در کندروی این بزرگراه نصب و راه اندازی شد که تا پایان سال نصب 6 دستگاه موجب پوشش کامل کنترل سرعت خواهد شد تا از وقوع این تخلف جلوگیری شود.

    وی در ادامه به اقدامات انجام شده در بزرگراه آزادگان به عنوان بزرگراهی پرخطر به لحاظ ترافیکی اشاره کرد و افزود: طی تلاش هایی که کارشناسان در این محور داشته اند از ابتدای اسفند 12 دوربین نظارت تصویری دیگر در این بزرگراه نصب شده است که تعداد مجموع دوربین های نظارتی 43 دستگاه گردیده و بدین ترتیب بزرگراه آزادگان تحت پوشش نظارت تصویری کامل قرار گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه ایمن سازی این معبر مهم پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: 172 چراغ چشمک زن سولار جهت ایمن سازی ورودی و خروجی ها نیز در این محور اضافه شده است.

    مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: همچنین با توجه به اینکه این بزرگراه حجم زیادی از ترددهای برون شهری را پوشش می دهد و مناطق 15، 16، 18، 19، 21و 22میزبان این بزرگراه حیاتی هستند، سنسور های تشخیص زمان سفر در بزرگراه نصب شده است و به وسیله تابلو های متغیر خبری به شهروندان اطلاع رسانی از وضعیت مسیرها صورت خواهد گرفت.هم اکنون 2 دستگاه از تابلوهای متغیر خبری نصب و 16 دستگاه دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

    بر اساس گزارش شرکت کنترل ترافیک تهران، وزیری در پایان افزود: تجهیز این بزرگراه به 40کیلومتر فیبر نوری یکی دیگر از اقدامات لازمی بود که نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند در بستر آن مهیا گردید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو