فونیکسریمکسبهتام

رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

مردم مهمترین عامل در کاهش تلفات جاده‌ای هستند

عصر خودرو- رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه بازدیدهای نوروزی خود وارد استان هرمزگان شد و از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان بستک بازدید کرد.

مردم مهمترین عامل در کاهش تلفات جاده‌ای هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا - منطقه خلیج فارس، سید امیر محسن ضیایی در این بازدید بررسی میزان آمادگی نیروها در آغاز طرح نوروزی را از جمله اهداف سفر خود برشمرد و افزود: با توجه به احتمال و پیش بینی وقوع سیل و آبگرفتگی در خطه جنوبی کشور در هفته آتی در این سفر میزان آمادگی این استان برای پاسخگویی مطلوب به حادثه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

    وی با ارزیابی مثبت و قابل قبول از آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر در استان بوشهر و فارس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی افزود: در آستانه سال جدید فرصتی برای بازدید از اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر در استان های بوشهر، فارس و هرمزگان فراهم شد که خوشبختانه همه نیروها با اشتیاق آماده به خدمت و پا به کار هستند و امیدواریم امسال شاهد حوادث کمتری باشیم.

    رئیس جمعیت هلال احمر، مردم را مهمترین عامل در کاهش تلفات جاده ای دانست و تاکید کرد: از مردم خواهش می کنیم برای حفظ جان خود، خانواده خود و دیگران به هشدارها و مقررات جاده‌ای توجه و با ارگان ها و نهادهای امدادرسان همکاری کنند.

    وی همچنین در حاشیه بازدیدهای خود از پست های نوروزی هلال احمر و در سفر به استان هرمزگان، با نیروهای پلیس راه و اورژانس دیدار و با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه این نیروها برای ایجاد سفری امن و با آرامش خاطر نشان کرد: همه نیروها و نهادهای مسئول با تمامی امکانات مشغول به فعالیت هستند و جا دارد از نیروهای خدوم حاضر در جاده های کشور قدردانی شود.

    در ادامه این سفر ضیائی از مراحل ساخت پایگاه امداد جاده‌ای چاه بنارد بازدید کرد. این پایگاه در مساحت 3000 متر مربع واقع در حد فاصل بستک به بندرعباس ساخته خواهد شد. زمین و هزینه ساخت این پایگاه توسط خیرین هرمزگانی تقبل شده است.

    رئیس جمعیت هلال احمر با سفر به استان های بوشهر و فارس از پست ها و پایگاه های این استان بازدید و با نجاتگران و امدادگران و جوانان حاضر در طرح نوروزی استان ها گفت و گو کرد. استان هرمزگان آخرین مقصد رئیس جمعیت برای بازدید است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط