فونیکسریمکسبهتام

افزایش تولید خودرو در مازندران

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران گفت: در سال جاری در استان ۳۰هزار دستگاه خودرو تولید شد که در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است .

افزایش تولید خودرو در مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد محمدپور عمران افزود: تنها شرکت تولیدی خودرو در مازندران در شهرستان بابل، انواع خودروهای پژو پارس تولید می کند که کل تولید این محصول در سال گذشته بیش از 24هزار و810 دستگاه خودرو بوده است.
    وی اضافه کرد: در سال جاری در ادامه توفیقات صنعتی برای مازندران، بعد از حدود 40سال، تولید دومین واحد سیمان استان نیز آغاز شده که گام بسیار ارزشمندی در این بخش است.
    ** ایجاد 10 هزار شغل جدید در بخش تولید و صنعت مازندران
    رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران همچنین گفت: حدود 10هزار شغل جدید در بخش های مختلف تولیدی وصنعتی این استان در سال جاری ایجاد شد.
    محمدپور عمران افزود: این میزان درحالی در مازندران ایجاد شد، که بسیاری از واحدهای تولیدی فعال استان با مشکلات سرمایه در گردش و کاهش نقدینگی مواجه بودند، اما درعین حال تعداد تعدیل نیرو در این استان کم بوده است.
    وی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه ذغال شویی کشور با 23هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در سوادکوه و واحد تولید کاغذ تحریر کشور در ساری امسال افتتاح شد، اضافه کرد: همزمان نیز تجهیزات جدید به واحد تولید اسکناس و اوراق بهادار در شرکت چاپ وتولید آمل اضافه وبهره برداری شد.
    ** راه اندازی 733 واحد تولیدی سه سال گذشته در مازندران
    رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران به افتتاح وبهره برداری حدود 733 واحد تولیدی، صنعتی و صنفی سه سال گذشته در استان خبر داد واضافه کرد: 2 شهرک بزرگ صنفی برنج کشور و شهرک صنفی بنکداران در شهرستان آمل درمراحل پایانی ساخت خود قرار دارند که تا پایان بهار سال آینده بهره برداری خواهد شد.
    محمدپور عمران، همچنین دربخش دیگری با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبرمعظم انقلاب است، به معنای سخت زندگی کردن مردم نیست، گفت: نظر صریح حضرت آقا، مشارکت دادن مردم در اقتصاد کشور است که همه باید در هر رده مسئولیتی وغیرمسئولیتی خود به فکر ساختن کشور وکم کردن مشکلات معیشتی مردم باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو