فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

اتوبوس‌ گردشگری پتانسیل مناسبی برای معرفی همدان است

عصر خودرو- رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان گفت: اتوبوس‌ گردشگری پتانسیل مناسبی برای معرفی همدان است.

اتوبوس‌ گردشگری پتانسیل مناسبی برای معرفی همدان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، کامران گردان ظهر سه شنبه در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان با بیان اینکه خوشبختانه خدمات دهی به مسافران نوروزی در همدان هر سال بهتر و مطلوب تر از سال قبل است، گفت: امسال فضای ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان توام با معنویت و شادی و نشاط اجتماعی است.

    گردان با بیان اینکه فضاسازی ایجاد شده به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این ستاد قابل توجه است، به فعالیت اتوبوس های گردشگری در همدان اشاره کرد و گفت: روزانه تعداد بسیاری از مسافران از این اتوبوس ها استفاده می کنند.

    وی با بیان اینکه اتوبوس های گردشگری پتانسیل خوبی برای معرفی همدان است، گفت: با تقویت این برنامه می توان از این پتانسیل برای شناساندن بهتر همدان و جذب توریست استفاده کرد.

    گردان گفت: این اتوبوس ها با بهره مندی از راهنمای مجرب گردشگری برای نخستین بار در ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان فعال شده است.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان گفت: به منظور رفاه حال مسافران 8 دستگاه اتوبوس گردشگری به منظور بازدید رایگان مسافران از اماکن تاریخی در نظر گرفته شده است.

    وی اظهار داشت: اتوبوس های گردشگری در دو شیفت صبح و بعدازظهر در مقابل درب مجموعه فرهنگی، هنری عین القضات پذیرای مسافران خواهند بود.

    گردان در ادامه به برخی اقدامات انجام شده توسط کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان برای میزبانی بهتر از مسافران اشاره کرد و گفت: تابلوهای راهنمای سطح شهر همدان بازسازی و خط کشی معابر انجام شد.

    گردان با بیان اینکه المان های نوروزی نیز با سبکی متفاوت در نقاط مختلف شهر همدان نصب شده که بخش از آنها دائمی خواهد بود، گفت: در زمینه زیباسازی فضای سبز و گل کاری شهر از بوته های دائمی استفاده شد تا با توجه به شرایط آب و هوایی همدان ماندگاری بیشتری داشته باشند.

    وی به تبدیل شدن پیاده راه همدان به مسیری برای گذران اوقات گردشگران اشاره کرد و گفت: در راستای رفاه حال مسافران و مردم همدان سرویس دهی اتوبوس ها و تاکسی های شهر همدان شیفت بندی شد تا مشکلی برای تردد وجود نداشته باشد.

    وی همچنین با بیان اینکه در تقاطع ها نیز چراغ های راهنما بازسازی و شستشو شد، گفت: پله های برقی پل های عابر پیاده نیز بازسازی شده و عملکرد مناسبی دارد.

    گردان از خدمات مجموعه شهرداری همدان در تکریم مسافران قدردانی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو