فونیکسریمکسبهتام

برگزاری پانزدهمین دوره اتومکانیکا دوبی در اردیبهشت ماه سال جاری

عصر خودرو- اتومکانیکا دوبی به عنوان مهمترین رویداد صنعت قطعه سازی و سایر صنایع وابسته به خودرو در روز های ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر دوبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

برگزاری پانزدهمین دوره اتومکانیکا دوبی در اردیبهشت ماه سال جاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پانزدهمین دوره اتومکانیکا دوبی به عنوان مهمترین نمایشگاه صنعت قطعه سازی و سایر صنایع وابسته به خودرو در روز های 17 تا 19 اردیبهشت در مرکز نمایشگاهی شهر دوبی در کشور امارات برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از هم اکنون ثبت نام آنلاین خود را انجام دهند.
    اتومکانیکا دوبی کار خود را به عنوان یک نمایشگاه محلی از سال 2003 و با شرکت تنها 119 غرفه گذذار آغاز کرد اما بسیار سریعتر از آنچه تصور می شد توانتس جایگاه بالای خود را به عنوان قطب نمایشگاه های وابسته به خودرو در منطقه بزرگ خاورمیانه به دست آورد تا جایی که در چهاردهمین دوره این نمایشگااه که در سال گذشته برگزار شد، 2017 غرفه گدار از 58 کشور جهان نحصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند و بیش از 30هزار نفر نیز از این نمایشگاه نتخصصی بازدید کردنذ تا به این ترتیب دوبی جایگاه خود را به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های اتومکانیکا در جهان تثبیت کند.
    دوبی و به طور کلی امارات، هاب صادراتی منطقه هستند و به این ترتیب بخش عمده ای از کشور های منطقه نیاز های خود را از این کشور تامین می کنند. با این دیدگاه، اتومکاینیکا دوبی محلی برای نمایش دستاورد های شرکت های مختلف بین الکللی برای بازار بزرگ خاورمیانه است و همه ساله سشاهد انعقاد قرارداد های بزرگی در این نمایشگاه هستیم.
    مزیت بزرگ حضور در نمایشگاه های اتومکاینکا، ملاقات رو در رو و بی واسطه با مدیران ارشد بزرگترین شرکیت های جهان است و به این ترتری بفرصت مناسبی برای تجار و صنعتگران کشورمان فراهم شده تا بتوانند به طور مستقیم با بزرگان این صنعت به گفتگو بپردازند. به علاوه به دلیل حضور گسترده تامین کنندگان از سرنتاسر جهان در ذین نمایشگاه، اتومکایکا دوبی فرصت بسیار مناسبی برای عقد قرارداد های تجاری و بازرگانی است. در کنار این ها سهولت سفر به دوبی و البته امکانات رفاهی گستردهای که در این شررهر در نظر گرفته شده است باعث می شود همه ساله شاهد حضور پررنگ ایرانیان در این نمایشگاه باشیم.
    ثبت نام بازدیدکنندگان برای دوره پانزدهم نمایشگاه اتومکانیکا دوبی هم اکنون در جریان است و برای این منظور و البته کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می تواندی به وبسایت رسمی اتومکاینکا دوبی به آدرس www.automechanikadubai.com مراجعه کنید.
    شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی فرانکفورت در ایران است و هماهنگی و مدیریت بازدیدگکنندگان و غرقه گذاران ایرانی درنمایشگاه های اتوکانیکا در سرتاسر جهان را بر عهده دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت های این شرکت و همچنین اطلاع از شرایط حضور در نمایشگاه اتومکانیکا دوبی می تواندی به وبسیات این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط